Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholista järkyttävä vatsakipu

Vierailija
20.02.2015 |

Mistä voisi johtua? Siis lähes joka kerta kun juon itseni humalaan, tulee jossain kohtaa iltaa aivan järkky vatsakipu! Kipu on niin voimakas, etten sen aikana kykene kuin makaamaan hiljaa... ohi menee yleensä noin vartin sisällä. tätä on jatkunut vuosia, ihan siitä asti kun ensimmäisiä kertoja lähdin kännejä vetämään. Sanokaa nyt etten oo ainut joka tämmöisen viinan aiheuttaman vatsakrampin kokee!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:18"]

Minulla ei ole tuollaista, mutta pari kertaa on käynyt niin, että kun olen vetäissyt tyhjään mahaan ison lasillisen siideriä, niin olen mennyt niin huonoon kuntoon, että tuskin olen kotiin takaisin selvinnyt. Toisella kerralla joku tuntematon ystävällinen mies ajoi autollaan minut kotiin baarista ja toisella kertaa selvisin itse ratikalla kotiin. Seuraava päivä on sitten mennyt sängyn pohjalla. Tämä on ongelma on ihan tunnistettu ja sillä on nimi, mutta en muista sitä. 

[/quote]

Sori ohis, mut et kai sä herranjumala oo menny yöllä tuntemattoman miehen kyytiin?? Ja vielä semihutikassa?

Vierailija
2/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aina ollut niin voisiko olla vatsahaava?

En nyt halua lietsoa paniikkia, mutta hodginin tautiin (syöpä) liittyy joskus voimakas kipu alkoholia nautittaessa Sinulla sitä tuskin on kun noin kauan jatkunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap juot? Olut, siideri, viini...?

Vierailija
4/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan myös tuon jos juon makeita alkoholijuomia. Se on joku siinä alkoholi-hiiva-sokeri yhdistelmässä mikä sen aiheuttaa. Alkaa kouristelemaan. Oluesta ja väkevistä ei tule. Kuivista siidereistä ei tullut ennen, mutta nykyään tulee niistäkin.

Vierailija
5/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kamalia vatsakipuja siideristä. Siirryin sitten valkoviiniin ja johan on taas kivaa :D

Vierailija
6/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriähän minäkin juon. Ja makeita hiilihapollisia... pitäis kai koittaa sit jotain muuta. Kalja ei kyllä laske :P
ap

Vierailija
7/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jättää pois kaikki käymisteise valmistettu. Mulla ne tekee tuota.

Vierailija
8/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuollaista, mutta pari kertaa on käynyt niin, että kun olen vetäissyt tyhjään mahaan ison lasillisen siideriä, niin olen mennyt niin huonoon kuntoon, että tuskin olen kotiin takaisin selvinnyt. Toisella kerralla joku tuntematon ystävällinen mies ajoi autollaan minut kotiin baarista ja toisella kertaa selvisin itse ratikalla kotiin. Seuraava päivä on sitten mennyt sängyn pohjalla. Tämä on ongelma on ihan tunnistettu ja sillä on nimi, mutta en muista sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme