Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAH! Eksän uus on hirvee kanttura

Vierailija
20.02.2015 |

Tunnen vahingoniloa. Suurta vahingoniloa. Tiedän olevani hirveä, mutta tunnen suurta vahingoniloa. Tiedättekö mitä tunnen? No, suurta vahingoniloa tottakai.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että se olet SINÄ, joka ei ole päässyt yli suhteesta. Sinä kaipaat eksääsi ja olet katkera kun hän ei kaipaa sinua vaan on löytänyt uuden onnen (toivottavasti tällä kertaa kumppani on seurustelemisen arvoinen). Hän ei välttämättä rakasta sinua enää sillä tavalla kuin sinä häntä ja koita hyväksyä se

Vierailija
42/43 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:49"] Mulla sekä nyxän exä että exän nyxä ovat minuun verrattuna vanhoja, rumia ja lihavia. Kyllä, olen vahingoniloinen. [/quote] Sä olet varmaan hieno ihminen. [/quote] En ole. Nätti ja hyväkroppainen ja muutenkin hyvä saalis kyllä. Enkä sano näitä ajatuksiani ääneen kenellekään. [/quote] Että kun on nätti ja hyväkroppainen niin mihinpä sitä mukavaa luonnetta enää tarvitsee... [/quote] Ihan mukava ihminen minä olen eikä luonteessakaan suurempaa vikaa. Mutta en niin pyhä etteikö jotain jossain hivelisi huomata olevani fyysisiltä ominaisuuksiltani monia naisia tasokkaampi. Ei kai sellaista naista olisikaan joka ei tykkäisi kuulla miehen sanovan ettei ole noin kaunista kroppaa ikinä nähnyt kellään? Jos huutelisin näitä ääneen tai käyttäytyisin ylimielisesti mieheni exää tai exäni nykyistä kohtaan, sitten olisin huono ihminen mutta ei kai ajatusten pohjalta ketään voi tuomita?

[/quote]

Lue ihan ajatuksella läpi tätä tekstiäsi. Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, kun tietää, mitä vikaa sinussa olo. Keltaista nestettä pää täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei ole ainakaan hyvällä luonteella pilattu :D Ehkä se "kanttura" on kaunis sisältä :) Ja kuka edes määrittelee onko kaunis vai ei. Ehkä se "kanttura" on exäsi tyylinen enempi ja siksi kauniiimpi hänen silmissään. Ja täytyy kyllä sanoa ettei mulla ole ainakaan mitään hajua seurusteleeko exät nykyään, eikä kiinnostakaan. Eikä hetkauttaisi ollenkaan jos olisi rumempi tai kauniimpi kuin minä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi