Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivinen raskaustesti ja pientä vuotoa

Vierailija
26.11.2021 |

Ei ole ollut aiempia raskauksia ja kokemusta, mutta olen siis päivän myöhässä menkoissa ja sain aamulla todella selkeän viivan eli positiivisen raskaustestituloksen. Sitten myöhemmin päivällä tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa, ei kuitenkaan verrattavissa normimenkkoihin. Osaatteko tietävämmät sanoa, pitäisikö huolestua vai voiko raskauden aikana käydä näin? Aika jännä vaan, että saman päivän aikana sekä selkeä plussa, että vuotoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ekassa tuhrua toista viikkoa, en saanut positiivista tulostakaan alussa, vuoto alkoi odotettuna päivänä, positiiviseen tulokseen meni ehkä viikko.

Toisella kerralla oli niin runsas vuoto etten tajunnut edes epäillä raskautta.

Vierailija
2/2 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ekassa tuhrua toista viikkoa, en saanut positiivista tulostakaan alussa, vuoto alkoi odotettuna päivänä, positiiviseen tulokseen meni ehkä viikko.

Toisella kerralla oli niin runsas vuoto etten tajunnut edes epäillä raskautta.

Mielenkiintoista. Oliko sinulla siis ihan "kunnon vuodot"? Itselläni oli vähän tuhrua ja kramppimaisia tuntemuksia, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole ollut mitään sen enempää. Yleensä myös kaikki PMS-oireet (yleensä tunnistettavin on rintojen arkuus), loppuu välittömästi, kun menkat alkaa. Nyt on edelleen rinnat arat. Luin kemiallisen raskauden mahdollisuudesta, joten kai tässä vaan pitää odotella ensi viikkoon, ennen kuin testaan uudestaan ja näkee, minkälaiset "menkat" tässä tulee. Tosin luin (voi olla myös ihan myytti), että kemiallisessa raskaudessa ei tule vahvaa plussaa? Plussasin siis (Clearbluen testillä) kontrolliviivan vahvuisen viivan 4+3 kohdalla. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla