Mikä se Helsingin viime iltainen pauke oli ja miksi siitä poistui kaikki ketjut?
Mitään ei ollut uutisissa tänään. Silti moni kuuli sen eri puolilla kaupunkia ja oli parikin ketjua asiasta jotka siivottiin pois. Tilannehuoneella ei mitään infoa. Mitä oikein tapahtui?
Kommentit (36)
Missä päin? Kruununhaassa en kuullut mitään.
Oulunkylässä meni koira ihan pois tolaltaan ☹️
Niinpä, pelottavaa. Kyllä uutisissa pitää kertoa muuten vedetään johtopäätöksiä
Monen aikaan se pauke kuului? Kuulin Oulunkylässä illalla jotain, mutta kuvittelin sen johtuvan noista työmaista.
Ainakin Käpylään näkyy jossain noin Töölön kulmilla tai siellä päin hieno ilotulitus.
HJKn ilotulitus kauden viimeisen pelin kunniaksi.
Komea oli!
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka pakoputken pamauksesta ja ilotulitteesta ei kannata tehdä johtopäätöksiä, joten lääkitys on tarpeen jos noin neuroottinen olet.
Jalkapallotouhua. HJK ilotulitus.
Vierailija kirjoitti:
Ilotulitus
Okei. Erikoinen aika ja olosuhteet tämmöiselle. Ja ihan jäätävä meteli.
Armeija harjoittelee pitkin pk-seutua tässä lähiviikon tjsp. Luulin että tää selvisi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka pakoputken pamauksesta ja ilotulitteesta ei kannata tehdä johtopäätöksiä, joten lääkitys on tarpeen jos noin neuroottinen olet.
Minäkö? Puhuin yleisesti en itsestäni että jos jotain pauketta kuuluu josta ei tiedä niin pitäisi kertoa uutisissa tai joku kertoo
Miksi vedät johtopäätöksen itse minun kommentista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et tiedä kuinka kovaääninen tuo melu eilen oli. Olin kotona sisällä ikkunat kiinni kun se alkoi ja säikähdin, vaikka tässä on vieressä tietä, työmaata jne. mistä tulee normaalistikin jotain ääntä.
Vierailija kirjoitti:
HJKn ilotulitus kauden viimeisen pelin kunniaksi.
Komea oli!
Säikytetään ihmiset ja eläimet ympäri kaupunkia, jotta voidaan ampua raketteja arki-iltana pilviselle taivaalle. Ja klo 22 jälkeen vieläpä, kun monet yrittää nukkua. Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilotulitus
Okei. Erikoinen aika ja olosuhteet tämmöiselle. Ja ihan jäätävä meteli.
Vai meteli :D. No kestihän tuo peräti minuutin vähän ennen klo 23. Pasilaan kuului selvästi.
Vierailija kirjoitti:
https://puolustusvoimat.fi/ajankohtaista/ampuma-ja-melutiedotteet/tiedo…
Kuulosti minustakin hävittäjän ääneltä. Kuului keskustaan. On tämä huolestuttavaa, itse saan kauhun väristyksiä näistä äänistä. Jokainen tajuaa varmaan, miksi näitä harjoitellaan.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Tuliko maailma kylään Malmön tapaan?
Luulin ketjujen poistumisesta että nyt hyssytellään jotain tämmöistä. Olihan aiemminkin syksyllä se mysteeriräjähdys joka ei ikinä tainnut selvitä?
Nytkin lentää helikopteri keskustassa.
Samaa ihmettelin, klo 23:01 mode poisti kaikki.