Ilkeät pirullliset siskot
Ahdistavat pikkupiru pikkisiskot. Ai että miten ravostuttavan ahdistavia ja kieroja aina minun selän takan motkottamassa jostain asiasta, itse ovat olevinaan niin täydellisiä niin täydellisiä, että! Heitä vaan pitää olla aina kuuntelemassa ja jos minulla olisi asiaa niin ei kuunnella , heti tulee jotain muuta mieleen, että pitää puhelu lopettaa , niin läpinäkyvää. Toinen osaa muuta , kuin arvostella varsinkin minun lapsiani, ihan kuin minä sille mitään voisin, jos eivät ole heidän mieleensä, minulle ei tulisi mieleenkään arvostella heidän lapsiaan, tuntuu kyllä niin kummalta. Ja kaikkea muuta kakkaa. Luulis , että minä olen itsekäs paska , kun olen esikoinen, mutta nämä nuorikot ovat kyllä just itsekkyyden perikuvia.
Kommentit (8)
Mun pikkuveli teki minusta aikoinaan lastensuojeluilmoituksen joka ei johtanut mihinkään. En tosiaan pidä hänestä. Tekisi mieli kostoksi tehdä hänestä samanlainen ja ehkä teenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkuveli teki minusta aikoinaan lastensuojeluilmoituksen joka ei johtanut mihinkään. En tosiaan pidä hänestä. Tekisi mieli kostoksi tehdä hänestä samanlainen ja ehkä teenkin.
No, älä nyt kuitenkaan tee, ainakaan , jos ei oikeasti ole syytä. Lapsi siinä tulee kärsimään eniten. Oliko veljelläsi oikea syyt tehdä ilmoitus? Tietysti sitä toivois, että läheiset auttaisi toisiaan, kuin että tekisi ilmoituksia minnekkään.
Minulla on kaksi veljeä, jotka on ihan suuria "piip" ja "piip".
Olen ratkaissut asian niin että en ole mitenkään tekemisissä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aiemmin avautui joku, että vihaa siskoaan, koska on kateellinen. Onneksi mulla on vain veljiä... EHKÄ eivät ole sotkeneet elämääni.
Onneksi! Kai sitä sitä sit on muillakin ongelmia sisarusuhteissa. Se on ikävää ja ahdistavaa, jos sisarukset näkee vain itsensä oikein ajattelevina ihmisinä.
Terapiasta saattaisi olla ap:lle apua. Se on varma merkki kun on jatkuvia tuon tyyppisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Terapiasta saattaisi olla ap:lle apua. Se on varma merkki kun on jatkuvia tuon tyyppisiä ongelmia.
Kuin niin jatkuvia?
Täällä aiemmin avautui joku, että vihaa siskoaan, koska on kateellinen. Onneksi mulla on vain veljiä... EHKÄ eivät ole sotkeneet elämääni.