Kiitos Hesarin vaalikone! Varmistit juuri etten tule
äänestämään. Sopivimmat ehdokkaat mulle tässä vaalipiirissä ovat Susanna Koski ja Kai Pöntinen ja inhoan molempia. Ovat suorastaan natsimielisiä. Miten ihmeessä nuo kysymykset oikein on tehty, kun en ole kummankaan kanssa alkuunkaan samaa mieltä mistään ja ovat muutenkin vastenmielisiä tyyppejä mulle.
Kommentit (11)
Jos päättelet, että HS-vaalikone kertoo kaiken tarvittavan ehdokkaista niin parempi tosiaan, että et äänestä lainkaan.
Annatko sä jonkun vaalikoneen päättää, että äänestätkö vai et :D Ja vähän mediakritiikkiä: se vaalikone on vain jonkun hesarin työntekijän kasaama. Ja oli aika paskasti näköjään toteutettu; poimittu raflaavimmat kysymykset vanhoista vaalikoneista vailla hajuakaan nykyajan ajankohtaisista kysymyksistä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:11"]
äänestämään. Sopivimmat ehdokkaat mulle tässä vaalipiirissä ovat Susanna Koski ja Kai Pöntinen ja inhoan molempia. Ovat suorastaan natsimielisiä. Miten ihmeessä nuo kysymykset oikein on tehty, kun en ole kummankaan kanssa alkuunkaan samaa mieltä mistään ja ovat muutenkin vastenmielisiä tyyppejä mulle.
[/quote]Sussu menee eduskuntaan että heilahtaa.
Mulle läheisin Vihreät, etäisin PS. Pitää paikkansa.
Luulenpa, että jos ei käytä täysin eri mieltä / täysin samaa mieltä -vaihtoehtoja, niin sitten data on niin harmaata, ettei siitä saa mitään irti. Ja sitten tulee huonoja arvauksia koneesta.
Mutta noin muuten on ihan tosi pöljää olla äänestämättä siksi, että yksi vaalikone antaa 'vääriä' vastauksia. Vaalikoneet on tarkoitettu valinnan helpottamiseen, AP on nyt ymmärtänyt asian ihan väärin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:27"]
Annatko sä jonkun vaalikoneen päättää, että äänestätkö vai et
[/quote]
Miten sä pahvi voit olla noin ulalla? Luuletko että siellä on joku ihmeellinen kone joka keksii sulle vastauksen?
Ne ehdokkaathan ovat itse laittaneet omat vastaukset sinne ja sinun vastauksia vaan verrataan niihin ehdokkaan mielipiteisiin. Jos natsaa, niin silloin te olette samaa mieltä. Ei siinä sen ilmeellisempää.
"Annatko jonkun vaalikoneen päättää.." just joo..
En ymmärrä logiikkaasi jättää äänestämättä. Oikeiston kannattajista ääneään käyttää 80-90 prosenttia, kun vasemmiston ja vihreiden kannattajista alle puolet jaksaa uurnille asti.
Äänestämättä jättäminen on käytännössä ääni oikeistolle.
Oma itsetuntosi on vaan niin heikko, ettet kestä omaa todellista kuvaasi itsestäsi.
Tyypillinen wt-mamma, haluaa olla jotain muuta kuin oikeasti on.. =/
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:15"]
Oma itsetuntosi on vaan niin heikko, ettet kestä omaa todellista kuvaasi itsestäsi.
Tyypillinen wt-mamma, haluaa olla jotain muuta kuin oikeasti on.. =/
[/quote]En ole kokoomuslainen enkä edes oikeistolainen. En ole ikinä äänestänyt Kokoomusta. ap
Etsi sitten parempi ehdokas. En minäkään aio hesarin ehdottamaa ehdokasta äänestää, tai edes puoluetta :)
HS:n mukaan läheisin puoleeni olisi Kristilliset. Ehhh.
Arvojen mukaan läheisin taas on SDP ja etäisin Kristilliset. Tämä meni hyvin lähelle totuutta.
Lisäää. Minkä puolueen olette saaneet läheisimmäksi, mitä kannatatte oikeasti? Tuleeko sinne päinkään?