Uusi naapurini on kyylä
Tämä tapahtui eilen. Asun kerrostalossa ja vein pahvilaatikoita alakerran varastoon. Kannoin painavaa laatikkoa ja tuuppasin sillä ovea enemmän auki. Tietysti siitä kuului vähän kolinaa. Seinänaapurini avasi samalla ovensa. Oletin tietysti hänen lähtevän johonkin, mutta hän jäikin vain tuijottamaan minua. Tervehdin ja jatkoin matkaa. Jätin oveni raolleen ja huomasin, että naapuri kävi nopeasti kurkkaamassa sisään ja meni sitten takaisin asuntoonsa. Miten joku voi olla noin tökerö. Jos itse olisin noin kiinnostunut mitä rapussa tapahtuu, niin lähtisin vaikka viemään roskapussia ulos. En varmasti tee enempää tuttavuutta hänen kanssaan. Tervehdin toki jatkossakin, mutta se saa riittää.
Kommentit (2)
Kyllä minäkin menen ihan tyhjin käsin ovelle, jos sieltä kuuluu hirveä kolina ja ryminä. Enkä ole edes kyylä :)
No tommosia naapurit on. Minäkin juttelin tänään toisen naapurin kanssa rappukäytävässä, kello oli 15.30, keskusteltiin hiljaisella äänellä, ja eikös vaan yläkerrassa ovi avautunut. :) Ei se mua häirinnyt.