Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sylkäisi päälleni

Vierailija
20.02.2015 |

Työpäivän jälkeen mies oli keittiössä laittamassa ruokaa. Ajauduimme keskusteluun jossa molemmilla oli hyvin eriävät mielipiteet. Molempia selvästi ärsytti toisen kanta,  mutta itse pysyin rauhallisena. Mies alkoi hermostua kun "intin vastaan"ja alkoi vetää keskusteluun vanhoja riitoja. Siirryin itse tilanteesta pois ja ilmoitin etten keskustele vanhoista asioista. Mies tuli perässä ja heitti jonkun esineen  (en nähnyt minkä) minua päin mutta onneksi meni ohi. Sitten tuli luokse ja SYLKÄISI päälleni. Ihan kunnon klimpin suoraan naamalle. 

En oikein tiedä mitä ajatella? Itse en enää tämän jälkeen sanonut mitään vaan siirryin yksin makkarin. Kohta pitää varmaan kohdata tuo ääliö. Miten käyttäytyisitte?  Olenko muina miehinä vai vaadinko anteeksipyyntöä ? 1725

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi yhteiseloa moisen miehen kanssa

Vierailija
2/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eik se just viime viikonloppuna tehnyt saman. 

Älä jaksa. Pliis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkomaalainen?
Mulle tuo olisi niin iso loukkaus että suhde menisi poikki.

Vierailija
4/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen on. Ja ihan tosissaan viesti kirjoitettu, tämä siis juuri tapahtui. Olen jotenkin aivan järkyttynyt moisesta. Nyt käyttäytyy aivan normaalisti, ei siis näemmä ole edes ajatellut pyytävänsä anteeksi. En tiedä miksi, mutta itse kyllä koen tämän todella isona loukkauksena. Ihan eri asia suutuksissa heittää jotain päin, mutta että SYLKÄISTÄ räkäinen klimppi naamalle. Äh, en tiedä mitä ajatella... AP

Vierailija
5/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylje sen penikselle liukasteeksi ja anna sen tulla takaa. Helpottaa varmasti.

Vierailija
6/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin sille rauhallisesti, että sylkäisy on tosi halventava ele, ja että mä odotan anteeksipyyntöä. Jos mies ei sitä ymmärrä, alan harkita vakavasti että haluanko sellaista miestä muutenkaan katsella. Tuo tulee nimittäin toistumaan. Ei välttämättä sylkäisy, vaan asenne.

Vierailija
7/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:06"]

Ihan suomalainen on. Ja ihan tosissaan viesti kirjoitettu, tämä siis juuri tapahtui. Olen jotenkin aivan järkyttynyt moisesta. Nyt käyttäytyy aivan normaalisti, ei siis näemmä ole edes ajatellut pyytävänsä anteeksi. En tiedä miksi, mutta itse kyllä koen tämän todella isona loukkauksena. Ihan eri asia suutuksissa heittää jotain päin, mutta että SYLKÄISTÄ räkäinen klimppi naamalle. Äh, en tiedä mitä ajatella... AP

[/quote]

No ei toi tavaran heittäminenkään ok ole missään tapauksessa! Mitä jos se olisi osunut sua päähän? Tavaroiden heittely on väkivaltaista käyttäytymistä (no, ehkä jonkin tiskirätin tai pyyhkeen heittämistä ei lasketa, kun ne eivät voi vahingoittaa).

Vierailija
8/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin kamani ja lähtisin hotelliin yöksi.

Vierailija
9/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So sinullapa mukava mies. Miksi olet tuommoisen idiootin kanssa?

Vierailija
10/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisisin sen naamalle heti kun mahdollista. Ja piilottaisin käytetyn terveyssiteen sen takin taskuun.

Vierailija
11/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perussettiä meillä kun tarpeeksi tunteet kuohuu :) ei pidä ottaa niin vakavasti. Katsos sulla on seuraavan kerran kans oikeus sylkeä naamaan ja näyttää viellä keskaria päälle. < Puhdistaa kivasti ilmaa :D

Vierailija
12/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee kokeilla esim. tuota pieraisua. :D Nyt jo vähän ehkä naurattaa, mutta ärsyttää kun tuo toinen ei näytä mitään katumisen merkkejä. Yrittää vaan vääntää vitsiä asiasta. AP

Vierailija
13/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiko riita omenan syöntiä?

Vierailija
14/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sylkäisi naamaan joku kulttuurinrikastaja kaupassa. Huomautin hänelle, että myös hänen pitää jonottaa kassalle niinkuin kaikkien muiden (mies siis kiilasi jonossa). Palkaksi sain räkäklimpin naamaan ja varmaan kupan ja kuus muuta.

Tämä ulkomailla.

Vierailija
15/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ämmienkin pitää oppia se, että teoillanne on seuraukset. Pyhä Vulva ei oikeuta käyttäytymään miten tahansa, kokeile vittuilla nakkikioskijonossa tänään?

Vierailija
16/16 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paina tätä villaisella. Jos mies ei todella selkeästi kadu ja pyydä anteeksi. älä jatka suhdetta.