Voiko buranaan jäädä koukkuun
Näin hulluja ajatuksia olen kuullut joiltain. Siis onnekas on se ihminen, joka saa jotain kicksejä buranasta, panadoleista sun muista. Itseäni on aina naurattanut jos nappaan buranan, niin johan joku jo huolissaan, että miksi nappaat niitä kun karkkia. Öh, tuota kolmena päivänä kuussa keskimäärin kun karkkia? Ja en valitettavasti itse ole tuntenut huumaavaa vaikutusta kyseisistä särkylääkkeistä, joten käyttö vain ja ainoastaan jos on esim. jalkasärkyä (tuntien kävelyt kauppakeskuksessa) tai kuukautiskipuja. Päänsärkyä tosi harvoin, joten siihen en ota lähes koskaan. Kyllähän ne munuaisvauriot voi vaania, mutta ei ehkä tuollaisella käytöllä.
Olen aina luullut, että väärinkäyttö on lähinnä jollain vahvemmilla, vaikka täytyy sanoa, että kun tramadolia kerran koitin niin ihan pas..kaa. kuka tuollaista viihdekäyttöön vetää.
Kommentit (3)
Ei voi. Särkylääkepäänsäryn voi kyllä saada jatkuvalla käytöllä.
Voi kun tulee tavaksi ottaa lääke varalta, kyllä ne pitää aina oireeseen ottaa, ehkäisylääkkeet on erikseen...
Itse asiassa väärinkäyttö ei ole aina viihdekäyttöä. Kipulääkkeitä voi syödä liikaa ja väärin, vaikka ei todellakaan olisi viihdekäytöstä kyse.