Aiotteko ottaa/oletteko ottaneet kolmannen rokotteen?
Kommentit (28)
Otan vain D-vitamiinia 100mcg/vrk, niin vältyn kaikilta infektiotaudeilta :)
Kyllä, juuri äsken sain kolmannen rokotteen.
Ehdottomasti otan sitten kun saan. Olen ottanut influenssarokotteenkin vuosittain. Olen ihan valmis ottamaan toisenkin vuosittaisen piikin, joka aina suunnataan kattamaan mahdollisimman hyvin senhetkiset koronaviruksen pääkannat.
Kyllä aion ottaa. - Ja kuten olen viime vuosina ottanut kausi-influenssa rokotteen, niin henkisesti olen valmis siihen, että tulevaisuudessa on useampi rokote, jonka otan vuosittain tai useammin.
Tiedän ihmisä, jotka joutuvat ottamaan oman lääkkeensä rokotteen muodossa vähintään kerra vuorokaudessa, johon verrattuna vaikkpa muutaman rokotteen ottaminen vuodessa on erinomaisen pieni vaiva. Mutta on kai tämäkin liian paljon kaikille rokotevastaisille, jotka eivät ikinä sairastu ja tietävät aprhaimmat keinot, joilla torjua viruksien leviäminen ja tarttuminen mutta vahinko kun eivät ole tuoneet tarjolle omaa vaihtoehtoaan vertaisarvioituna ja tieteellisesti perutseltuna
Uksovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja sen jälkeen aion ottaa uuden päivitetyn rokotteenkin (ja sen tehosteet, jos niitä tulee).
Oletpas sinä aikamoinen piikkihenkilö
Olen jo saanut, en ole itse riskiryhmää mutta työskentelen teho-osastolla.
Uutinen siis aivan tuore "25th November 2021"
Koronapassin laaja käyttö on hyväksytty oikeuden puolesta.