Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko ottaa/oletteko ottaneet kolmannen rokotteen?

Vierailija
26.11.2021 |

sisältö.

Aiotteko ottaa/oletteko ottaneet kolmannen rokotteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeus päästä ravintolaan perusoikeus? Eikö ravintoloitsija saa estää objektiivisella ja mitään kansanryhmää syrjimättömällä perusteella pääsyä ravintolaansa juuri koronapassia vaatimalla? Miksi muualla Euroopassa se vaaditaan ravintoloihin ja yleisötilaisuuksiin koko maassa paikallisesta tautitilanteesta riippumatta?

Itseasiassa koronapassia ei saa kysyä esim Espanjassa enää. Ravintola-ala haastoi valtion oikeuteen perustuslain rikkomisesta. Sama luvassa täällä Suomessa pian. Ei siinä passi paljoa auta kun rokotetut levittää tautia siinä missä muutkin.

Haluatko että käännän tämän suomeksi:

"Catalan court ratifies use of ‘Covid passports’ for bars, restaurants, gyms"

Miksi rokote- ja passivastaiset uutiset on aina perättömiä tai vähintään piilottaa puolet faktoista? Täytyy tässä maailmassa olla uutisia, jotka oikeasti on tuolla puolella väittelyä. Edes 5% uutisista.

Uutinen siis aivan tuore "25th November 2021"

Koronapassin laaja käyttö on hyväksytty oikeuden puolesta.

Vierailija
22/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain D-vitamiinia 100mcg/vrk, niin vältyn kaikilta infektiotaudeilta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri äsken sain kolmannen rokotteen.

Vierailija
24/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti otan sitten kun saan. Olen ottanut influenssarokotteenkin vuosittain. Olen ihan valmis ottamaan toisenkin vuosittaisen piikin, joka aina suunnataan kattamaan mahdollisimman hyvin senhetkiset koronaviruksen pääkannat.

Vierailija
25/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä koronarokotetta.

Vierailija
26/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion ottaa. - Ja kuten olen viime vuosina ottanut kausi-influenssa rokotteen, niin henkisesti olen valmis siihen, että tulevaisuudessa on useampi rokote, jonka otan vuosittain tai useammin.

Tiedän ihmisä, jotka joutuvat ottamaan oman lääkkeensä rokotteen muodossa vähintään kerra vuorokaudessa, johon verrattuna vaikkpa muutaman rokotteen ottaminen vuodessa on erinomaisen pieni vaiva. Mutta on kai tämäkin liian paljon kaikille rokotevastaisille, jotka eivät ikinä sairastu ja tietävät aprhaimmat keinot, joilla torjua viruksien leviäminen ja tarttuminen mutta vahinko kun eivät ole tuoneet tarjolle omaa vaihtoehtoaan vertaisarvioituna ja tieteellisesti perutseltuna

Uksovainen mies

Vierailija
27/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja sen jälkeen aion ottaa uuden päivitetyn rokotteenkin (ja sen tehosteet, jos niitä tulee).

Oletpas sinä aikamoinen piikkihenkilö

Vierailija
28/28 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo saanut, en ole itse riskiryhmää mutta työskentelen teho-osastolla.