Jutellaanpa välillä INFLUENSSA-rokotteen haitoista. Miksei puhuta siitä että rokote nostaa kuumeen tai kovan päänsäryn
Jankutetaan vaan että ota ota kun on niin paha tauti se influenssa!
Varmasti joo, muttei kuukauden piikin jälkeen jatkuva pieni kuume ja voimattomuus ole sekään kivaa :(
Kommentit (11)
Meillä koko perhe otti, eikä kenelläkään mitään oireita, kuten ei aikaisempina vuosinakaan.
Influenssarokote sisältää elävää virusta, siksi on ihan normaalia jos saa pieniä, lyhytaikaisia oireita. Rokotehan on erilainen joka vuosi.
Minulla tulee siitä kauhea päänsärky joka kestää 2 viikkoa ;( Lääkärit vain sanoo ettei mahdollista.
Kiinnostava aihe, koska sain rokotteen tänään. Ei tunnu vielä oireita.
Mulla terveys romahti 2017 inf.rokotteen jälkeen ja kaverilla 2018 info.jälk. Narkolepsiassa sijapiiiin jälkeen korvauksia annettiin vielä 2 vuoden jälkeenkin puhjenneista taudeista. Oireiden tunnistaminen ei aina ole niin helppoa, rokotevauriot ovat niin yksilöllisiä.
Mulla oirehdinta alkaa muutaman kuukauden päästä ja 9kk päästä on terveys aika romuttunut. Ja tää koskee siis taval.ja suht turvallisia rokotteita. Sikainfluenssa- ja tää koronarokote on sitten ihan oma lukunsa, kun kumpaistakin kehitettiin vain puoli vuotta. Narkolepsia-sikapiikki yhteyksien havaittiin paljon myöhemmin oireiden puhkeamisesta. Kannattaa olla varovainen nyt!
Hankalaa just, kun ne meillä ei ole tunnistettavia oireita tekee omasta tilastaan johtopäätökseen, että kenellekään ei tule oireita eikä itsellekään voi tulla myöhemmin.
Mies ja minä ollaan otettu rokote joka syksy, eikä mitään haittavaikutuksia.
Ei ole kyllä influenssaakaan tullut.
Tuttu vanhus pariskunta ei aio ikinä enää ottaa influenssarokotetta. Se vuosi kun tuli se uusi influrokote niin he molemmat sairastuivat pahasti ja olivat korkeassa kuumeessa.
Mies sano vihasena että ikinä ei enää sitä oteta.
Tervetuloa idioottien kokoontumisajoihin.
Järjen voi jättää eteisen narikkaan, jos on mitä jättää.