~~~~~HELMIPULLAT vko37~~~~
Kommentit (8)
65/64/58 (25.12.06 mennessä) (pituus: 165)
Hyvä kun muistutit Kumppari!
Edelleen sama, mun laihdutus ei kyllä nyt toimi. Varmasti on jotain parin sadan gramman heittoja sinne tänne, mutta ne ei näy tuossa meidän aataminaikuisessa puntarissa. Voihan se tietysti olla, ettei se vaaka toimi ollenkaan, vaan näyttää aina samaa...
vko/kg
33: 65
34: 64
35: 64
36: 64
37: 64
38:
39:
40:
41:
42:
43:
44:
45:
46:
47:
Pientä pudotusta:
64,8 kg/66 kg/65 kg/65 kg/64,8 kg/60 kg
Voisin todellakin enemmän tsempata syömisen kanssa. Herkkuja tulee syötyä ihan liikaa. Ei makeaa mutta suolaista sitäkin enemmän. Hornetit nam nam...
KL.
Tässä lukemat:
93/90,8/73 ja pannaan vielä perään pituus 174 cm:ä. Olen luvannut itselle, että ensi viikolla paukkuu ekat kympit. Olisi vähän siedettävämpi tuo lukema sitten.
Niin tämäkin pulla ilmoittautuu muutaman viikon hiljaiselon jälkeen.. Loput (lasten) karkit, suklaat ym laivatuliaiset on tuhottu ja nyt yritän tottua siihen, ettei tarviis olla saavillista herkkuja illalla lasten mentyä nukkumaan... Kyllä sitä on heikko...Tässä välissä ollaan siis käyty 70 kilon huonommalla puolella... niin paljon otti päähän etten täällä edes käynyt sitä tunnustamassa.
uudessa alussa oli painoni muistaakseni 69,8 / tänään 69,2 / tavoite 60
siis totuus ei ole niin hyvä kuin miltä näyttää!!!!
Onks kukaan käyny tutustumassa tai jopa ollut esim... keventäjissä netissä onko iloo/hyötyy... Jokainenhan meistä tietää miten laihtuu...mutta epätoivossaan voisin sitäkin harkita..?????????
T:EviEsteri
Anoppi on nyt pudottanut sen avulla 7kg/3vkoa. Ihan toimiva juttu. Siinä vaan merkitään kaikki syömiset päiväkirjaan ja se laskee sitten valmiiksi paljonko saa vielä syödä! Liikuntamäärät laitetaan myös ylös niin se vähentää sitten sitä kalorimäärää... Siinä on myös semmoinen kohta mistä näkee onko syönyt liikaa/liian vähän esim. proteiineja jne. Lisäksi sivuilta löytyy ruokaohjeita, keskustelupalsta ym.
Itsekin sitä mietin, että raaskisko siihen alkaa... Se vois motivoida enemmän, kun pitäis/sais näpytellä koneelle kaikki syömiset. :)
Tulipahan sekava teksti. :)
Moi!
Kesä on mennyt - osa syksyäkin jo. Kiva, että tämä ketju on edelleen olemassa!
Meikäläisen paino on pysähtynyt sahaamaan samoihin lukemiin, nyt 63,8. Tavoitteesta (alle 60 kg) uupuu siis peräti 4 kg. Nyt yritän ryhdistäytyä, jättää herkut sivuun ja ottaa arjen hyötyliikunnasta kaiken irti. Niin ja 10 kerran jumppalippuakin on syytä alkaa kuluttaa, se menee umpeen vuoden lopussa.
Kylläpä kannatti viime viikolla " hehkuttaa" , että paino on pysynyt samoissa lukemissa vaikken oo tehnyt mitään... No se kostautui!
Paino nyt : 79.4kg
Tavoite : 72kg (66kg)
Pituus : 166cm
Elikkäs lisää painoa viime viikkoon tullut suunnilleen +2kg!!!!
Joitain kertoja olen lenkkeillyt ja yrittänyt kotona vähän jumpata. Herkkuja olen sitten syönyt enemmän kuin aikoihin. Suklaata uppoo niin paljon kuin kitaan tunkee... :(
Nyt kaipais kunnon potkua persiiseen... Plääh!!!