Miksi miehet eivät soittele toisilleen ja lörpöttele kuulumisia?
Kommentit (13)
Mun mies ei soittele, mutta sillä on muutama kaveri joka soittelee. Juovuksissa kylläkin ja sellasia parin tunnin maratonpuheluja.
Facebook ja sähköposti toimii paremmin. Ennen näitä tuli kyllä lörpöteltyä.
Kylläpäs soittelee. Mun veljet ja myös mun mies on koviakin soittelemaan.
Mun mies soittelee ja chättäilee paljon enemmän kuin minä. Melkein joka päivä juttelee jonkun kaverinsa kanssa.
Sen takia juuri, kun ollaan miehiä. Naiset aina lörpöttelee puhelimessa tuntikausia.
Olen nainen, enkä koskaan soittele, lörpöttele enkä viestittele.
Mun puhelut miehenä on tällaisia.
Joo. Selvä. Ok...Moi...
Puhelimessa lässyttäminen on rasittavaa!
Mun mies soittelee kavereilleen monta kertaa viikossa. Ja mun rakastaja soittelee mulle lörpöttelypuheluita monta kertaa viikossa. Molempien puhelut kestää vähintään tunnin. :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:55"]Minun mies kyllä soittelee..kerran-pari kertaa viikossa lörpöttelee reilun tunnin..
[/quote]
Mun iskä on ainoo mies jonka tiedän tekevän tätä :D Tai yleensä sen kaveri soittaa sille. Saattavat puhua päälle tunnin.
Munkin miesystävä lörpöttelee lähes joka päivä jonkun kaverin kanssa puhelimessa, muuten ei kai kovin usein kavereitaan näe.
Yksi näistä kavereista on nyt kai ottanut etäisyyttä, kun ei enää ihan joka toinen päivä soittele. Paremmin se kaveri on perillä miesystävän menemisistä kuin minä naisystävänä etäsuhteessa, ei se minulle rinkuttele juuri ollenkaan.
Minun mies kyllä soittelee..kerran-pari kertaa viikossa lörpöttelee reilun tunnin..