Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 15 kiloa 3 kuukaudessa :)

Vierailija
20.02.2015 |

Syömällä 1700-1900 kcal päivässä ja urheilemalla 3 kertaa viikossa. Alussa olin 180 cm ja 101,6kg. Nyt paino on 86,3 kg!

Hyvä minä! :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut näläntunnetta? Miten taklaat ne hetket?

Vierailija
2/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Mulla on nyt suunnilleen samat mitat kuin sulla lähtötilanteessa, voi kun pystyisin yhtä hienoihin tuloksiin! Laihdutustapasi ainakin kuulostaa todella järkevältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin ihmeellistä, että ekan viikon jälkeen ei ole ollut nälkä. Syön tosi tavallista ruokaa 5 kertaa päivässä ja juon reilusti vettä. Paino on pudonnut paljon nopeammin kuin ajattelin! Kerran kuukaudessa on vuorokausi, jolloin syön mitä haluan.

Vierailija
4/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä kertaa olin jotenkin henkisesti valmis tai ihan kypsä tähän muutokseen.

Vierailija
5/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä niin kateellinen kaikille painonpudottajille jotka sanovat ettei ole nälkä.
Hittovie mulla on nälkä melkein kokoajan. Sen vuoksi ylipainoinen olenkin.
Ei ole vaihtoehtoja on vain päätettävä olla syömättä! Ja niitä herkkujakin tekee välillä tosi paljon mieli. Olisihan tämä paljon helpompaa jos ei olisi jatkuvasti nälkä. Tosin sitten en olisi kyllä ylipainoinenkaan.

T. Yksi joka on pudottanut 7vk.n aikana 8kg.

Vierailija
6/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yhtyä aapeehen. Kun henkinen momentum on oikea, niin tavallaan sitä puskee tän laihdutusprosessin läpi ihan eritavalla, kuin tilanteessa jossa "pitäis laihduttaa, muttei huvita." Mullakaan ei ole näläntunnetta tullut ja hirveä morkkis, jos on lipsahtanut syömään suklaata. Pitää syömiset kurissa :) 

Vierailija
7/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MitenMikö liikuntalaji ja montako tuntia tuohin kolmeen kertaan sisältyy?

Vierailija
8/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, tosiaankin hyvä saavutus!

Vierailija
9/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:42"]

Se onkin ihmeellistä, että ekan viikon jälkeen ei ole ollut nälkä. Syön tosi tavallista ruokaa 5 kertaa päivässä ja juon reilusti vettä. Paino on pudonnut paljon nopeammin kuin ajattelin! Kerran kuukaudessa on vuorokausi, jolloin syön mitä haluan.

[/quote]

Laihduttaessa virhe onkin JÄTTÄÄ SYÖMÄTTÄ.

En jaksa selittää, googlekin on keksitty...

Pointti on juuri siinä mitä ja minkäverran syö. Ja harrastaa edes hyötyliikuntaa.

Vierailija
10/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau!! Loistavaa sinä. Kuinka paljon ajattelit vielä saada pois, vai oletko tyytyväinen nykyiseen painoon?
Minä olen nyt myös yrittänyt saada painoa pois mutta aina parissa viikossa kyllästyn ja taas tulee ne muutamat kilot takaisin.

Vierailija
11/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista ha kannustavista sanoista!

Käyn 2 kertaa viikossa salilla. Toinen on tiukka punttitreeni ja toinen sykkeennostoa. Molemmilla kerroilla mennään todella mukavuusalueelle ulkopuolelle. Kerran viikossa reilun tunnin kävelylenkki.

Ei tosiaan kuulosta määrällisesti paljolta, mutta salitreenin teen tosi tosi kovaa.

Vierailija
12/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunu viikossa kolme kiloa. Oon käyny salilla kaksi kertaa, maanantaina ja tiistaina. Sokeria en oo syöny yhtään viiteen päivään paitsi omenasoseessa, jota olen syönyt pari kertaa kaurapuuron kanssa. Syön päivässä noin 1000kcal ja syön noin neljä pientä ateriaa ja yhden isomman aterian. Säännöstelen hiilihydraattien määrää ja syön ainoastaan kokojyvää, lisäksi kiinnitän huomiota tuotteiden rasvapitoisuuksiin. Ensimmäiset 2kg lähtivät välittömästi erään stressitekijän kadottua enkä edes laihduttanut vielä silloin viime viikolla mutta nyt dieetin alettua vain yksi kilo on tippunut.

Vierailija
13/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais 13 syödä enemmän. Ja muista rasva!

Ap

Vierailija
14/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:17"]Sun kannattais 13 syödä enemmän. Ja muista rasva!

Ap
[/quote]

Kiitos vinkeistä. Olen kyllä kuullut että ei laihdu jos syö liian vähän. Kuitenkin outoa, että kalorilaskurin mukaan kuitenkin kolmannes kolmannes syömästäni ruoasta on rasvaa :D Syön lähinnä rasvattomia maitotuotteita, vihanneksia, hedelmiä ja marjoja, munia, täysjyväviljaa ja välillä kanaa, naudan lihaa tai lohta.

Vierailija
15/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Ehkä nuoruus helpottaa urakkaa?

Vierailija
16/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:17"]Sun kannattais 13 syödä enemmän. Ja muista rasva! Ap [/quote] Kiitos vinkeistä. Olen kyllä kuullut että ei laihdu jos syö liian vähän. Kuitenkin outoa, että kalorilaskurin mukaan kuitenkin kolmannes kolmannes syömästäni ruoasta on rasvaa :D Syön lähinnä rasvattomia maitotuotteita, vihanneksia, hedelmiä ja marjoja, munia, täysjyväviljaa ja välillä kanaa, naudan lihaa tai lohta.

[/quote]

Jos syöt 1000kcal päivässä ja siitä kolmannes on rasvaa, niin syömäsi rasvan määrä jää alle 40g päivässä.

Vierailija
17/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:48"]

Olen kyllä niin kateellinen kaikille painonpudottajille jotka sanovat ettei ole nälkä. Hittovie mulla on nälkä melkein kokoajan. Sen vuoksi ylipainoinen olenkin. Ei ole vaihtoehtoja on vain päätettävä olla syömättä! Ja niitä herkkujakin tekee välillä tosi paljon mieli. Olisihan tämä paljon helpompaa jos ei olisi jatkuvasti nälkä. Tosin sitten en olisi kyllä ylipainoinenkaan. T. Yksi joka on pudottanut 7vk.n aikana 8kg.

[/quote]

Nälkä ja mieliteko/ruuan ajattelu ja ruuan himo ei ole yhtä kuin nälkä. :(

Olen ollut joskus 100 kiloinen mutta toisaalta myös 55 kiloinen urheilullinen. Nyt hyvin lähellä tuota jälkimmäistä. Vuodessa mennyt 10 kiloa ja sama olisi jäljellä tälle vuodelle ja sitten parin seuraavan vuoden aikana tarkoitus karistaa ihan vaan aktiivisella elämällä ja perusruualla 5 kiloa vuoteen, ne on lähinnä lihasten kehittymiseen jne.

Olen nyt sokerittomalla ja hiivattomalla ja vehnättömällä ravinnolla. Olen tähän nyt vaan valmis, en olisi vuosi sitten pystynyt edes kuukauden karkkilakkoa, nyt tätä tehnyt pari viikkoa eikä tunnu missään muuten kuin hyvä olo kropassa lisääntyy!

Kyllä sun kannattaisi vähän enempi miettiä miksi syöt. Itse syön paljon jos 1) kotona on herkkuja (ostan kaupasta pari kertaa viikossa ja lapun mukaan, enkä laita siihen herkkuja). 2. on liikaa aikaa. Tänäänkin olen juuri ja juuri ehtinyt laittaa lautaselle normaalin ruuan ennen puolta päivää kun on päivä mennyt tekemällä jotain

Kannattaa oikesti miettiä miksi syöminen on ongelma ja miten sitä ONGELMAA sitten lähtee purkamaan, nyt vaan selität itsellesi syyt miksi voit tehdä jotain niin ei se ole ongelman hallintaa.

Samoin pohtia syitä miksi tahtoo laihtua, onko syyt vieläkään ITSESSÄÄN vai muissa kuten: kehtaan mennä rannalle. Kai se oma terveys ja elämänlaatu, fyysisesti helpompi olo on tärkeämpää kuin "MITEN NOLON NÄKÖINEN OLEN". Jos laihdut, niin oletko sitten missi -vai taas petyt johonkin lisää? Mieti!

Tein meinaan tässä itse mielettömän ison muutoksen ja se vasta hyvälle tuntui! Olin vuosia sohvaperuna, sitten sain lapsia ja kunto oli nollassa. Kävin kävelyllä, otin välillä (kun muut ei nähnyt) juoksuaskelia ja se peruuttamaton muutos oli kun juoksin vastaantulijaa vastaan, menin bussipysäkin ohi juosten joka oli täynnä ihmisiä, juoksin vaikka joku sporttityyppi tuli vastaan. Se oli MAHTAVAA!

Vierailija
18/26 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:42"]

[/quote]

Vierailija
19/26 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihduttaessa nälkä tule kun syö terveellistä ja vähäkalorista ruokaa. Johonkin 1500kilokaloriinkin saa mättää päivässä todella paljon vihreetä ja lihaa. Leivät ja muut hiilarit sivuosaan ja proteiini/kasvispainotteista ruokaa tilalle. Jos jollekin saatanan keittodietille lähdetään niin varmasti on nälkä kokoajan.

Vierailija
20/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 34, eli en ihan nuorikaan. Nyt vaan oli henkisesti sellainen aika. Lapset on tehty ja nuorempi alkoi vihdoin vuoden jälkeen nukkumaan paremmin.

Ajattelin pudottaa vielä 6-7 kiloa.

Tuntuu tosi hyvältä saada täältä kivaa palautetta. Kukaan tuttu ei ole sanonut/huomannut mitään. Toisaalta olen monta kertaa ennenkin laihtunut ja lihonut, että kai he ovat niin tottuneet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi