Gallup: Kuinka paljon juot alkoholia?
Itse juon kännit noin kerran kahdessa kuukaudessa. Muuten juon viikossa noin kaksi lasia viiniä.
Kommentit (78)
Pari lasillista kuohuviiniä tai tuopillinen kaljaa ehkä 4-5 kertaa vuoden aikana, ei koskaan känniin saakka.
Reilut 40 alkoholiannosta viikossa.
Lähes joka viikonloppu tulee humalat juotua.
En koskaan niin paljon että olisin humalassa. Lasi viiniä ruuan kanssa tai yksi siideri saunan jälkeen, kerran viikossa tai kahdessa riittää hyvin.
Noin kolmesti vuodessa 2-6 annosta kerralla.
Lonkeron tai pari viikossa saunan jälkeen, joskus ostan viinipönikän ja sitä juomme miehen kanssa pari kuukautta. Hyvään humalaan asti en ole juonut varmaan 20 vuoteen. N40
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 05:58"]3l/pv viiniä
[/quote]
Niin siis lasia vai litraa?
En voi juoda yhtään, koska olen alkoholisti. Neljä vuotta raittiina enkä aio lopettaa raittiutta.
En koskaan ole ollut humalassa, vaikka ikää on 36. Viinistä tykkään ruuan kanssa. Sitä menee arviolta 0-6 lasillista viikossa. Isäni on alkoholisti, joten senkään takia ei houkuta alkoholin kanssa läträillä.
Viimeksi olen juonut kolmosolutta/siideriä joulukuussa 2013. Ykkösolutta sen jälkeen muutaman. Kunnon humalassa olen ollut viimeksi kesällä 2012 eli ennen kuin aloimme yrittää esikoista. Nyt kaksi lasta, ei tee alkoholia mieli koska lasten kanssa ei jaksa herätä kuudelta aamulla krapulassa. :D myös mies on raitis, aiemminkin joi vähemmän kuin minä.
Tammikuussa kävin kaksi kertaa siiderillä (1kpl) kaverin kanssa. Helmikuussa tähän mennessä 1 bileet, joissa 1 siideri ja 2 shottia. Eli voin varmaan sanoa että 2-5 annosta kuussa. :) vaikka olenkin 23-vuotias opiskelija, EI dokaaminen kiinnosta. Ennemmin rahat vaatteisiin, liikuntaharrastuksiin ja matkusteluun.
Pitkään olen juonut joku 7-14 annosta perjantaina ja lauantaina. Vähän aikaa sitten heräsin ja mietin, että nyt loppuu tämä pelleily.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 05:57"]Itse juon kännit noin kerran kahdessa kuukaudessa. Muuten juon viikossa noin kaksi lasia viiniä.
[/quote]
Vielä yhden!
3l/pv viiniä