Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen opiskelija, enkä käy sen ohella töissä

Vierailija
20.02.2015 |

Asun opiskelijakämpässä ja maksan puolet vuokrasta (alle 300 €//kk). Saan opintotukea ja kesäisin käyn töissä ja tienaan n. 6000 € euroa puhtaana käteen. Kännykkälasku on 20 € kuussa samoin matkakortti. Vakuutuslasku tulee harvemmin, mutta se ei ole paljon. Syön terveellistä kotiruokaa ja kouluaikana syön opiskelijaravintolassa. Käyn välillä bailaamassa/leffassa jne. Ostan vaatteita, jos niitä tarvitsen. Harrastan vain ilmaisia juttuja. En matkustele, mutta ei minulla pakollisen opiskelun ja kesätöiden ohella olisi aikaakaan matkustaa kuin korkeintaan joululomalla. Jos oikein tiukkaa tekee saatan yrittää hankkia keikkatöitä tai jos ei onnistu nostan lainaa. Pärjään mielestäni hyvin ja olen onnekas, koska saan asua edullisesti. Kivaa saada tuota opintotukea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään käynyt yliopiso-opintojen ekana vuonna. Ei tarvinnut, kun oli oma, velaton kämppä jossa asua. 

Vierailija
2/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaat 6000 e puhtaana käteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käy töissä, mutta käyt kesätöissä? Et ole kuule ainut :D

Vierailija
4/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy, koska asun vanhempieni omistamassa asunnossa ilmaiseksi ja he antavat lisäksi minulle kuukaudessa 500e rahaa tukeakseen opintojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän