Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kuulet jonkun olevan sihteeri, mitä ajattelet

Vierailija
31.01.2015 |

hänestä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuoikeutettu henkilö jolla on työpaikka.

Vierailija
2/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen et olisinpa minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että minkähänlainen sihteeri työnkuvaltaan. Onkohan esim. johdon sihteeri, taloussihteeri, juridinen sihteeri, vientisihteeri, tuontisihteeri, hr-sihteeri, yleistyyppi, onko pienessä paikassa vai suuressa...

Vierailija
4/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on varmaan organisointikykyinen ja tarkka ihminen, hyveitä, jotka minulta puuttuvat.

Vierailija
5/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kade. Olin 10 vuotta sitten sihteerinä ja pidin valtavasti työstäni, jokainen päivä oli erilainen, mielenkiintoinen ja pääsin matkustelemaan. Menin valitettavasti ylenemään ja nykyinen työ on puuduttavan tylsää.

Vierailija
6/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa onnekas kun saa tuollaisessa työssä vielä olla. Itsekin olin joskus, mutta työtäni ei enää ole olemassa.

Vierailija
7/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mielikuva on henkilöstä, jolla on päässään silmälasit ja kynä korvan takana... Ei voi mitään :D

Vierailija
8/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri titteleitäkin on monenlaisia. Kuten hallitussihteeri, finanssisihteeri..vrt toimistosihteeri

Vierailija
9/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan saanut taistella paikastaan kynsin ja hampain, ellei ole ollut työssään vuosikymmeniä. Sihteeripaikkoihin on kova tunku.

Vierailija
10/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on pätevä työssään, koska sihteerit ovat yksi aloista, joilla on eniten työvoiman ylitarjontaa ja usein myös ensimmäisinä irtisanottavien listalla yt-neuvotteluissa.