Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloustiede vai tietojenkäsittelytiede?

Vierailija
19.02.2015 |

Minua kiinnostaa vain nuo kaksi alaa. Pääsisin kumpaan haluaisin. En oikeastaan osaa päättää, minkä valitsen. Onko järkevää ottaa taloustiede sivuaineena?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustiede avaa monipuoliset työmahdollisuudet finanssimassa. Tietojenkäsittelytieteestä en tiedä..

Ota taloustiede se on safe bet.

Terv. Taloustieteen opiskelija

Vierailija
2/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:02"]

Taloustiede avaa monipuoliset työmahdollisuudet finanssimassa. Tietojenkäsittelytieteestä en tiedä..

Ota taloustiede se on safe bet.

Terv. Taloustieteen opiskelija

[/quote]

*finanssimaailmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustieteellä varmaan tarkoitetaan Oulun yliopistoa.. ? Musta kivempaa meininki on ollut Vaasan yliopistossa :) Kauppiksen eli kauppatieteen puolella. Hyvät opettajat. Oulussa on vaan niin suuret salit, että opettajasta et näe muuta kuin tikku-ukon.

Vierailija
4/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:04"]

Taloustieteellä varmaan tarkoitetaan Oulun yliopistoa.. ? Musta kivempaa meininki on ollut Vaasan yliopistossa :) Kauppiksen eli kauppatieteen puolella. Hyvät opettajat. Oulussa on vaan niin suuret salit, että opettajasta et näe muuta kuin tikku-ukon.

[/quote]

Itse asiassa puhun Helsingin Yliopistosta, en ole varma jaksanko hakea kauppikseen. ap

Vierailija
5/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuotantotalous aallosta :)

Vierailija
6/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vaihtoehtoja molemmat. Ja järkeviä sivuaineita toistensa kylkeen.

Vierailija
7/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kutsuko taloustiedettä tieteeksi. Se on hyvin pitkällä siitä. Humpuukijuttuja ja salkunhoitajat apinoita. Voi sanoa että makrotaloustieteessä ei ole päätä eikä häntää, mikrotaloustieteessä täytyy jotakin toimia edes, muuten firmat olisivat jatkuvasti konkurssissa. Tämä makrotaloustiede on vähän samanlaista kuin Trotskin tiede oli Neuvostoliitossa.

Vierailija
8/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:17"]Hyviä vaihtoehtoja molemmat. Ja järkeviä sivuaineita toistensa kylkeen.
[/quote]
Komppaan. Haet nyt ainakin!

Vierailija
9/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenkäsittelytieteiden kautta oon työskennelly Tiedolla viimeset 10 vuotta. Jatkuvat YT:t päällä, mutta niin se on muuallakin. Jos saan potkut ajattelin itse opiskella Taloustiedettä tai Kauppikseen. Että yritä siitä nyt sit valita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi