Toivottavasti 5-11-vuotiaat rokotetaan kouluissa ilman vanhempien suostumusta, samoin kuin tehtiin yli 12-vuotiaiden kanssa
Lapsensa rokottamista vastustava vanhempi vaarantaa lapsensa hengen.
Kommentit (13)
Nyt nauratti vaikka ei ole naurun asia. Mutta näin luultavasti tulee olemaan, jo päiväkodissa lapsi saa itse päättää, ottaako rokotuksen.
Ihan pimeetä meininkiä, voiko lapsi valita ottaako karkkia vai ruokaa, jos ei ole syönyt. Näillä mennään mettään ja lujaa. Suomi siis kiinni vaan, rokottamattomat pitävät siitä huolen.
No meillä kävi niin, että kun koulussa oli niin painotettu että lapsi itse saa päättää rokotuksestaan, 13 v ei ottanut sitä.
Meillä vanhemmilla rokotteet on. Että tällaista.
Mutta mitäpä tässä, kuten lapsi ponnekkaasti perusteli kaikille, on sanottu että täysin oma päätös eikä vanhempia tarvitse kuunnella.
🤦🏼♀️
Pienet lapset on helppo lahjoa tikkarilla.
No kyllä se lapsen päätös on lopulta. En minä ainakaan väkisin raahaa heitä rokotukseen. En myöskään kiellä ottamasta. Kyllä me ollaan keskusteltu lasten kanssa aiheesta, kyllä 9v jo jotain tajuaa. Eli ettei korona yleensä ole lapsille vaarallinen. Minä hain rokotukset, koska mun terveys ei välttämättä kestä koronaa.
Alkavat aikaisintaan ensi vuonna. Turha niistä yli kuukautta jankuttaa. Keksikää, miten saadaan tartunnat alas sulkematta koko maata.
Vierailija kirjoitti:
No meillä kävi niin, että kun koulussa oli niin painotettu että lapsi itse saa päättää rokotuksestaan, 13 v ei ottanut sitä.
Meillä vanhemmilla rokotteet on. Että tällaista.
Mutta mitäpä tässä, kuten lapsi ponnekkaasti perusteli kaikille, on sanottu että täysin oma päätös eikä vanhempia tarvitse kuunnella.
🤦🏼♀️
Harvinaisen järkevä ja itsenäisesti ajatteleva lapsi. Onnittelen vanhempia!
Puhut tuollaisia vakavissaan Oulun tapahtumien jälkeen?
Aina rokotus ei onnistu, vaikka vanhemmat sanoisi mitä isommallekaan. Tunnen 14-vuotiaan, joka kävi kolme kertaa (kavereita ja äitikin oli mukana tukena), mutta rokotus ei vaan onnistunut. Pelko oli niin suuri. Toivoa sopii, ettei hän sairastu vakavasti.
Voisiko joku musta kuski antaa vähän rakkautta tälle aloittajalle. Sen verran kipeää tekstiä suoltaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt nauratti vaikka ei ole naurun asia. Mutta näin luultavasti tulee olemaan, jo päiväkodissa lapsi saa itse päättää, ottaako rokotuksen.
Monikohan 4-vuotias ottaisi piikin jos saa valita?
Lapsia ei voi lahjoa pääsyllä ravintoloihin, mutta jos koronapassilla pääsisi leikkimään muiden kanssa ulos, eikä tarvitsisi leikkiä yksin sisällä?
Miten? Lapset eivät juurikaan saa edes oireita.