Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?
Olen nelikymppinen nainen ja tapaan työn puolesta yhtä miestä noin viikottain. Olemme puhuneet jonkin verran ja olen pikku hiljaa tajunnut olevani häneen järjettömän ihastunut - huomasin sen siitä, että kun näin hänet ensimmäisen kerran noin kahden viikon tauon jälkeen, vatsanpohjassa heitti kuperkeikkaa.
Emme ole keskustelleet syvällisiä, mutta jotenkin tunnumme olevan kaikessa samoilla linjoilla ja keskustelu on helppoa. Mies näyttää viihtyvn seurassani ja hymyilee. Itse taidan hymyillä kuin Hangon keksi ja saatan hiukan punastua. (Minusta mieskin näyttää välillä hiukan punastuneelta.)
En tiedä onko hän vapaa vai varattu, ainakaan sormusta hänellä ei ole. Olen häntä oletettavasti jonkin verran vanhempi (en tiedä hänen ikäänsä) ja itse olen ikäisekseni hyvinkin nuorekas.
Kysyisin miesten mielipidettä: miten osoitat kiinnostusta? En osaa lukea miehen eleitä niin hyvin, että tietäisin onko hän minusta kiinnostunut vai onko hän vain ystävällinen.
Kommentit (9)
Olisi kiva saada asiallisia vastauksia. En ajattele miestä satunnaiseksi seksisuhteeksi vaan olen kiinnostunut hänestä oikeasti.
A-p
Ei minulla ole hajuakaan mistä tietää. Etkö voi kysyä suoraan? Itse sanoisin jotain että on kyllä ollut epätavallisen mukava viettää aikaa yhdessä ja että olisi kauhean kiva tutustua paremminkin, vaikka töiden jälkeen kahvilla. Ja ettei kumppaneista ole ollut puhetta, että en halua kiusata jos seurustelee tms. Mutta että pidän miehestä yhtä kaikki.
Noin. Ja sitten mies vastaa mitä vastaa. Eipähän tartte enää turvautua teenlehtien asentoon :)
Milläs alalla olette, jos saa kysyä?
Minä en oo koskaan tajunnut mistä sen tietää. Mulle esimerkiksi kun joku sanoi, että viihtyy istuskella mun seurassa, niin se ei sitten kuitenkaan tarkoittanut ihmeempää kiinnostusta. Täältä sitten vain muistan lukeneeni, että joku tulkitsi kiinnostukseksi, jos mies antoi enemmän huomiota kuin muille naisille. Ja toinen oli, että sen huomaa katseesta, jos katse viipyy vähän liian pitkään. Ja joku on sitä mieltä, että kiinnostunut mies koskettaa useammin kuin normimies.
Paha sanoa, jos mies on ystävällinen ja ulospäin suuntautunut, että onko kiinnostunut vai normaalia käytöstä.
Mies on minusta sen verran maskuliininen tapaus, että en ala itse ehdotella mitään. Ja hiukan minua mietityttää ikäerokin -siis että mitä hän mahtaa ajatella siitä -vaikka hän oletettavasti luulee minua ikäistäni nuoremmaksi. (Minua yleensä luullaan viitisen vuotta ikäistäni nuoremmaksi.)
Ehkäpä jossakin sopivassa tilanteessa kosketan häntä esim olalle?
Ap
Ainakin, jos mies on ulospäinsuuntautunut, niin yleensä tuppaa tekemään itse aloitteen. Jotkut varatut nauttivat siitä, kun saavat jonkun naisen kiinnostumaan itsestään, vaikka ei ole mitään aikomuksia viedä juttua pidemmälle, joten ole vielä varovainen tunteittesi kanssa.
Ei varmaan tarvi rynnätä treffeille pyytämään. Mutta voithan vaikka miettiä miten kysyisit luontevasti, että onko hänellä tyttöystävää/vaimoa. Siitä pääset sitten mainitsemaan oman statuksesi ja viihdykkeeksi kerrot vaikka jonkin hassun teoriasi siitä miksi miesten kanssa on mennyt mönkään.
Tartu ensi kerralla suoraan kalusta ja kysy "onko täällä jotain suuhunpantavaa"?