Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa annatte miehen tehdä oharit?

Vierailija
25.11.2021 |

Joko saa kolmannen kerran jälkeen luovuttaa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai heti ensimmäisen kerran jälkeen voi luovuttaa, ellei selitä asiaa tai on töykeä.

Vierailija
2/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun heila teki tota muutaman kerran keväällä että sovittiin jotain ja sitten se ei juuri koskaan sopinutkaan syystä tai toisesta. Ei edes oma-aloitteisesti ilmoittanut mitään vaan jätti vaan mun varaan että jos kyselen perään. No, en sitten kysellyt ja nyt yhtäkkiä viime viikolla viestitteli että olenko suuttunut :o Taisin jatkaa jo eteenpäin. Nuija mikä nuija, ei tuohon kannata tuhlata aikaa yhtään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai heti ensimmäisen kerran jälkeen voi luovuttaa, ellei selitä asiaa tai on töykeä.

Aina on joku selitys eikä mies ole ikinä töykeä. Siksi onkin niin hankalaa.

Ap

Vierailija
4/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen. Jos ei ilmoita todella hyvää (ja todellista) syytä, esim. kolariin voi joutua, mutta jos ei ole vakavasti loukkaantunut, aina voi soittaa.

Jos vaan tekee oharin ilman syytä, niin se on sitten siinä. Jos en olisi edes puhelinsoitot arvoinen, miksi jatkaisin tapailua.

Vierailija
5/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aina on selitys… Eli tuota on tapahtunut useamman kerran? Jättäisin. Mieti jos suhteesta tulisi vakava. Menisitte naimisiin. Saisitte lapsia. Mies olisi paikalla silloin tällöin jos sattuisi huvittamaan, mutta kaverit ja muut menot menisivät aina edelle.

Vierailija
6/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan itsestäsi kiinni paljonko siedät. Olis mielenkiintoista tietää mitä ne "selitykset" oli. Aikuinen mies pystyy kyllä järjestämään menonsa niin ettei niitä ohareita tule kolmea kertaa peräkkäin. Itse luultavasti kolmannen jälkeen toteaisin miehelle että eiköhän tämä ollut tässä, olet haaskannut jo ihan tarpeeksi kallista aikaani.

Vierailija
7/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kyseiselle miehelle oharit vastaavasti. Ai että se suuttui! Oli muutenkin aina myöhässä jne. Lopulta kyllästyin ja jätin. Harjoitelkoot käytöstapoja jossain muualla.

Vierailija
8/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon!

Vierailija
9/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran ilman hyvää selitystä ja ilmoitusta ettei ole tulossa. Minua ei kukaan testaile.

Vierailija
10/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta oharista puhut, ap?

Vierailija
11/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ei kannata antaa siimaa yhtään. Tapailkoot kaltaisiaan. Tuo kunnioituksen puute valuu aika nopeasti muihinkin juttuihin. Aina myöhässä, peruu viime tipassa, räplää kännykkää jopa illallisella jne. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
12/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran jälkeen voi unohtaa, jos ei ole hyvää selitystä. 

Vierailija
13/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta, että on sovittu treffit ja miestä ei näy.

Ap

Vierailija
14/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo hyviin käytöstapoihin kuuluu ilmoittaa mieluiten soittamalla jos myöhästyy ja sitä suuremmalla syyllä jos on estynyt.

Jos ei muka jostain syystä voisi soittaa, niin viesti vähintään. Ja myöhemmin mahdollisen esteen poistumisen jälkeen soittaa ja kertoo asiasta ja kyselee muutenkin toisen kuulumiset.

Minö en hyväksyisi yhtään oharia ilman asioiden selvittämistä.

Jos toinen kohtelee toista kuin ilmaa niin ei sellainen ole puolestaan odottamisen arvoinen

Vierailija
15/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jösses, ei siis edes ilmoita ettet turhaan odottele, vaan selitys tulee jälkijunassa?

Tasan yhden kerran tuossa tapauksessa, ei kyllä tule toista mahdollisuutta seisottaa minua tyhjän panttina ilman että soittaa ja sanoo ettei olekaan tulossa.

Vierailija
16/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

AIka paha. Tuohon selityksenä ilmeisesti oli, että oli jäänyt junan alle, makasi sairaalassa ja puhelin oli mennyt rikki.

Mikään vähäisempi syy ei tuossa riitä.

Vierailija
17/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap nyt aio enää neljättä kertaa mennä samaan halpaan? Tyyppi varmaan naureskelee kavereittensa kanssa että mimmi käy niin kuumana että ilmestyy toiveikkaana paikalle kerta toisensa jälkeen vaikka miestä ei ole ennenkään näkynyt. Ja nielee purematta kaikki selitykset joka kerta. Pitävät sinua vähän hönönä.

Vierailija
18/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

AIka paha. Tuohon selityksenä ilmeisesti oli, että oli jäänyt junan alle, makasi sairaalassa ja puhelin oli mennyt rikki.

Mikään vähäisempi syy ei tuossa riitä.

Ovat olleet luokkaa migreeni, auto rikki, työpäivä venyi.

Mua surettaa nyt :( taas.

Ap

Vierailija
19/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ap nyt aio enää neljättä kertaa mennä samaan halpaan? Tyyppi varmaan naureskelee kavereittensa kanssa että mimmi käy niin kuumana että ilmestyy toiveikkaana paikalle kerta toisensa jälkeen vaikka miestä ei ole ennenkään näkynyt. Ja nielee purematta kaikki selitykset joka kerta. Pitävät sinua vähän hönönä.

Oli tarkoitus tulla mun luo. En mä nyt niin hullu oo, että lähtisin johonkin odottelemaan.

Ap

Vierailija
20/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus sanoo, että yksi kerta on vahinko, toinen on tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän