Olen aatelinen. Käykö kateeksi?
Olen tehnyt vähän suku tutkimusta ja esi isänä suoraan viidennessä jälkeen jääneessä polvessa aleten on vara kraiveli frihärre Georg Y. K. von Schlaffenglied. Asui Väli-Saksissa ihan oikeassa linnasa.
Kommentit (36)
saatan olla hyvin kaukasta sukua marskille ja parille muulle presidentille, joten ei tarvitse olla kateellinen.
No kirjoitustyylin perusteella en usko, mutta joskus vain käy niin, että suvun laatuun tulee heikkoa ainesta.
Oli kai vähän rutsainen sukulinja...?
En oo kateellinen, mä oon nähnyt Tauskin ja siskon jutteli joskus kaupunginjohtajan kanssa töissä
No en ole kateellinen, kun ei vaikuta omaan elämään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
saatan olla hyvin kaukasta sukua marskille ja parille muulle presidentille, joten ei tarvitse olla kateellinen.
Minäkin SAATAN olla kaukaista sukua jeesukselle ja muutamalle kuninkaalle mutta eikai siitä sen kummempaa 🙂
Ikävä kyllä et ole aatelinen, ellei nimeäsi ole Aateliskalenterissa Ritarihuoneella.
Jo otsikosta sen kyllä arvasi, kukaan oikea aatelinen ei rehvastele tuolla lailla.
T. Oikea aatelinen
Ei, en ole. Ja vilpittömästi uskon, että olet jälkeenjäänyttä sukulinjaa, kuten kaikki sisäsiittoisten aatelisten jälkeläiset.
Jos joku nyt ei vielä ole lukenut sen vertaa Raamatusta uutta testamenttia Jeesuksen sukuluettelo niin on syytä aloittaa tänään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin SAATAN olla kaukaista sukua jeesukselle ja muutamalle kuninkaalle mutta eikai siitä sen kummempaa 🙂
Kuningas David Jesuksen sukua .
Aatelinen,vauvapalsta jokin nyt oikein täsmää?
Aatelisten pitäisi pyytää suomalaisilta anteeksi.
Ei. Aateluus velvoittaa, me rahvaan edustajat ollaan vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä et ole aatelinen, ellei nimeäsi ole Aateliskalenterissa Ritarihuoneella.
Jo otsikosta sen kyllä arvasi, kukaan oikea aatelinen ei rehvastele tuolla lailla.
T. Oikea aatelinen
Kyllä. Ei löydy tuota nimeä Suomen aateliskalenterista. Ja oikeat aateliset eivät kehuskele. Noblesse oblige- tuon lauseen merkityksen jokainen oikea aatelinen oppii jo lapsena.
Aatelisella pitäisi olla parempaa tekemistä kuin hengailla täällä vauvapalstalla
T: Aateliton
Olisin ehkä, jos elettäisiin aikaa ennen 1700-lukua.
Nykyajassa aatelisilla voi pyyhkiä takalistonsa.
Sä mikään aatelinen ole. N-sana sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinusta aatelista tee.
Olen ihan vihreenä.