Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään Markon kanssa kuusivarkaisiin, lähteekö kukaan mukaan?

Vierailija
62/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuta hyvä mies ja tee kaikille palvelus.

En halua luovuttaa kaipaan omanlaista naista. Olen komea ja pitkä mies.. ja en oo työtön+ muita asioita.. kyllä tavis pullukalle kelpaan vielä joskus.

Et kelpa normaaleille naisille, etkö ymmärrä että olet kehitysvammainen! Juuri tässä keskustelussa aiemmin sanoit ettet ymmärtänyt jonkun naisen viestiä, vaikka se oli ihan täysin tavallista kieltä. Olet kehitysvammainen, ja sinun pitää etsiä puoliso muista vammaisista! Milloin uskot tämän ja lopetat normaalien naisten kyttäämisen? Lopeta jo!

Ymmärrän erittäin hyvin että en ole kehitysvammainen.. Mut on ammattilainen tutkinut. sä et nyt vissiin oikeen tajua.. että mut on tutkittu neuropsykologi on tehnyt tutkimukset, ja en ole missää nimessä saanut vammaisten papereita. Olen hyvä palkkatöissäni ja puhun normaalisti asun yksin ja hoidan omat asiani.. mee kattomaa peiliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua luovuttaa kaipaan omanlaista naista. Olen komea ja pitkä mies.. ja en oo työtön+ muita asioita.. kyllä tavis pullukalle kelpaan vielä joskus.

Et kelpa normaaleille naisille, etkö ymmärrä että olet kehitysvammainen! Juuri tässä keskustelussa aiemmin sanoit ettet ymmärtänyt jonkun naisen viestiä, vaikka se oli ihan täysin tavallista kieltä. Olet kehitysvammainen, ja sinun pitää etsiä puoliso muista vammaisista! Milloin uskot tämän ja lopetat normaalien naisten kyttäämisen? Lopeta jo!

Edelleen sinä taidat olla pahasti vammainen kun noin ilkeä olet. En usko koskaan. Olen seurustellut 3 tavallisen naisen kanssa. SInähän et sitä usko.. joten painu vaikka kuuseen ei mua kiinnosta.

Vierailija
64/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt sä oletkin normaali? Opettele sit kirjoittamaan. Kiitos.

Vierailija
65/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut läpi vihan ja valheiden. Miksi rakastan? Koska uskallan.

Vierailija
66/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen sinä taidat olla pahasti vammainen kun noin ilkeä olet. En usko koskaan. Olen seurustellut 3 tavallisen naisen kanssa. SInähän et sitä usko.. joten painu vaikka kuuseen ei mua kiinnosta.

Joko te ette oikeasti seurustelleet ja koska olet vammainen, tulkitsin asian väärin TAI seurustelit vammaisten kanssa, mutta koska olet vammainen, et havainnut heidän vammaisuuttaan.

Vierailija
67/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt sä oletkin normaali? Opettele sit kirjoittamaan. Kiitos.

Osaan kyllä kirjoittaa ihan hyvin!!!

Vierailija
68/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuu sanoo päin näköä.. niin hakkaan sut paska... ihme pelle

Tuskin se sanoma yhtään sen paremmin menee kasvokkain perille entä kirjallisesti.

Ei sulle tunnu menevän mikään muukaan viesti perille sen paremmin, eli ruikuttamisen ja säälin kerjuun sijaan voisit kerran elämässäsi ajatella muiden ihmisten hyvinvointia ja kyssata hukuttautumalla WC- pönttöön tai jotain. 

D:

Vierailija
69/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Tero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksi en teille kelpaa?

Olen vastannut sulle miljoona kertaa ennenkin, vastaan viimeisen kerran.

1. Olet kehitysvammainen

2. Pakkomielteinen

3. Stalkkaat ja kyttäät naisia

4. Syyllistät naisia

5. Ei koulutusta

6. Ei harrastuksia

7. Ei mielenkiinnon kohteita paitsi naisten ahdistelu

8. Haet pakkomielteisesti huomiota näillä jankutuksillasi

Susta ei ole mitään mikä saisi kenenkään terveen naisen kiinnostumaan susta. Sä olet naisiin pakkomielteisesti suhtautuva, jankkaava vammainen. Siinä sulle taas kerran tyhjentävä vastaus. Miksi et usko kun sulle sanotaan, liittyykö se kehitysvammaisuuteen?

Ai että! Siinä oli kauniisti listattu miksi Allu on perseestä ja vajaa luuseri.

Nyt on niin, että Suomen valtio ja kansa kiittää jos vaan meet ja hukuttaudut vaikka lähimmän ABC- liikenneaseman WC- pönttöön. :D

Kerropa miksi joku haluaisi tulla näkemään sua kasvokkain yhtään mistään syystä?

Vierailija
70/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko te ette oikeasti seurustelleet ja koska olet vammainen, tulkitsin asian väärin TAI seurustelit vammaisten kanssa, mutta koska olet vammainen, et havainnut heidän vammaisuuttaan.

En missää nimes seurustellut.. Hitto sunlaista ei saisi olla olemassa olet roska yhteiskunnassa.. laita pääs pönttöön ja vedä.

Vierailija
71/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Tero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se sanoma yhtään sen paremmin menee kasvokkain perille entä kirjallisesti.

Ei sulle tunnu menevän mikään muukaan viesti perille sen paremmin, eli ruikuttamisen ja säälin kerjuun sijaan voisit kerran elämässäsi ajatella muiden ihmisten hyvinvointia ja kyssata hukuttautumalla WC- pönttöön tai jotain. 

D:

No sitten ei mene.. anteeksi jos olen olemassa.. hitto luuletko et mua kiinnostaa mitä saatana sä ajattelet musta.. hakkaa pääs seinään pelle

Vierailija
72/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähetän Ap sulle sydämiä. Valitettavasti minä olen varattu, joten minä en voi sulle naiseksi ruveta. Mutta toivon että löydät sopivan naisen vielä. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Siis tosissasi toivot että tää sairas sekopää saisi jonkun naisen käsiinsä? Mikä naisvihaaja sä olet?

Vierailija
73/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Normi ihminen ja silti olet

- vammainen

- peliongelmainen

- stalkkaaja

- pakkomielteinen jankuttaja

- elämässä ei sisältöä

- roikut vauvapalstalla näpyttelemässä psykoottisia jankkauksiasi päivästä toiseen.

Älä viitsi, et säkään niin vajaaälyinen ole että voisit oikeasti kuvitella olevasi normaali. Ei normaali mies kyttää naisia ja ole vauvapalstan vakiokehitysvammainen.

Jaha selvä.. No jos tota mieltä olet musta.. niin ei paljo kiinnosta. On kuule aika paljo sisältöä.. teen ahkerasti töitä ja musta tykätään ja saan palkkaa.. kehitysvammaiset ei pysty sori työhön.

Vierailija
74/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa miksi joku haluaisi tulla näkemään sua kasvokkain yhtään mistään syystä?

Mut se anto mulle sen numeronkin tuolla jo aiemmin, että voin sitten ikävän yllättäessä soitella ja kysellä kuulumisia :D Samalla tietysti tulisin hakatuksi vajaan luuserin toimesta (näin ainakin on uhkailtu), mutta saisin kyllä soittamalla viihdykettä marraskuisiin iltoihin <3

Vierailija
75/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähetän Ap sulle sydämiä. Valitettavasti minä olen varattu, joten minä en voi sulle naiseksi ruveta. Mutta toivon että löydät sopivan naisen vielä. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Siis tosissasi toivot että tää sairas sekopää saisi jonkun naisen käsiinsä? Mikä naisvihaaja sä olet?

Sairas sekopää hullu taidat olla itse :D

Vierailija
76/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missää nimes seurustellut.. Hitto sunlaista ei saisi olla olemassa olet roska yhteiskunnassa.. laita pääs pönttöön ja vedä.

Mulla on puoliso, koulutus, ystäviä, harrastuksia ja en ole vammainen. Kyllä sinä olet se roska.

Vierailija
77/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Normi ihminen ja silti olet

- vammainen

- peliongelmainen

- stalkkaaja

- pakkomielteinen jankuttaja

- elämässä ei sisältöä

- roikut vauvapalstalla näpyttelemässä psykoottisia jankkauksiasi päivästä toiseen.

Älä viitsi, et säkään niin vajaaälyinen ole että voisit oikeasti kuvitella olevasi normaali. Ei normaali mies kyttää naisia ja ole vauvapalstan vakiokehitysvammainen.

Jaha selvä.. No jos tota mieltä olet musta.. niin ei paljo kiinnosta. On kuule aika paljo sisältöä.. teen ahkerasti töitä ja musta tykätään ja saan palkkaa.. kehitysvammaiset ei pysty sori työhön.

Sinä kysyt, minä vastaan, ja sit sanot ettei sua kiinnosta :D no älä kysele täällä sitten jos ei vastaukset kiinnosta, miten vammainen voi ihminen oikeasti olla? Ja kehitysvammainen sukulaiseni on töissä postissa, että kyllä te vammaisetkin voitte työllistyä. Hohhoijaa.

Vierailija
78/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbotko täällä taas räyhää. Joku räyhähenki täällä selvästi vastailee ap:lle. Pahoitteluni ap, että tuollainen ei niin edustava nainen täällä haukkuu sinua. Todella alaarvoista tekstiä. Hänen täytyy olla itse päästään vialla kun toista haukkuu vammaiseksi. Siis kauhea ihminen!

Vierailija
79/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbotko täällä taas räyhää. Joku räyhähenki täällä selvästi vastailee ap:lle. Pahoitteluni ap, että tuollainen ei niin edustava nainen täällä haukkuu sinua. Todella alaarvoista tekstiä. Hänen täytyy olla itse päästään vialla kun toista haukkuu vammaiseksi. Siis kauhea ihminen!

Ei vaan siis tää tyyppi on itsekin kertonut aiemmin olevansa kehitysvammainen. Nyt vaan jutut muuttuneet. Miksi muuten käytät lesboa haukkumasanana? Aika junttia, todella ala-arvoista tekstiä.

Vierailija
80/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sulle paljon jos löytyy puolisoa ja harrastuksia ja kavereita.. onnea onnea :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi