Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Tero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Siis sä sanot, että porukka jauhaa täällä susta paskaa?

Paskanjauhanta kuitenkin tarkoittaa valehtelemista toisesta ihmisestä tai tekemisistä. Tuon määritelmän mukaan kukaan täällä ei ole jauhanut paskaa susta. Sä oot näiden kirjoitusten perusteella vajaa luuseri.

Narun jatkeeksi vaan niin kaikilla on kivempaa :D

Voisitko lopettaa? Kiitos!

Minkälaista vinoutunutta tyydytystä tästä saat? Kertoo sinusta paljon tällainen kommentointi, ja se että koet sen oikeutetuksi.

Vierailija
42/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa, koska parisuhteen pitää tuoda elämään hyviä asioita, ainakin enemmän kuin huonoja.

Selvä.. No luuletko että kaikki muutkaa kelpaa? Ei normaalit miehetkää kaikki ja naiset kelpaa? Olen lihava mitä sitte.. ei paljo nappaa.. en pelaa.. käyn töissä.. tienaan hyvin. monet on velkaantuneita. Olkoot ei mua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ruma mä en ole.. että on se helppoa syytellä toista ja valehdella :DD oikee sääliksi käy miten hulluja ihmisiä täälä on.

Vierailija
44/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää vajaa luuseri. Normi ihminen joka ahkeroi töissä ja on hyvä töissä ja elää normi elämää. Ihme paskanjauhajia hitto ottaa päähän tommoset saATANA

Siis sä sanot, että porukka jauhaa täällä susta paskaa?

Paskanjauhanta kuitenkin tarkoittaa valehtelemista toisesta ihmisestä tai tekemisistä. Tuon määritelmän mukaan kukaan täällä ei ole jauhanut paskaa susta. Sä oot näiden kirjoitusten perusteella vajaa luuseri.

Narun jatkeeksi vaan niin kaikilla on kivempaa :D

Voisitko lopettaa? Kiitos!

Minkälaista vinoutunutta tyydytystä tästä saat? Kertoo sinusta paljon tällainen kommentointi, ja se että koet sen oikeutetuksi.

Ihan aikani kuluksi huudatan.

Tää sama Porvoosta kotoisin oleva nisti tekee näitä aloituksia tänne palstalle vähintään kerran päivässä :D

Vierailija
45/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt ihmiset, kiusaatte. Jankkaaminen ärsyttää minuakin, mutta terve ihminen ei toivo toiselle pahaa.

Vierailija
46/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä toteat sata kertaa ettei kiinnosta ja silti teet kerralla monta keskustelua että pitäis saada nainen.

Sua ei kiinnosta = älä kirjoita tänne.

Vierailija
47/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tässä olla jotenki täydellinen komistus.. ei sais olla ees ylipainonen siis mitä hittoa.. miten ihmiset on noin pinnallisia oikeesti???

Vierailija
48/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea top 10.. laattikoleuka.. varakas.. ei saisi olla mahaa.. hyvä kroppa.. ihme paskaa.

Vierailija
49/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän Ap sulle sydämiä. Valitettavasti minä olen varattu, joten minä en voi sulle naiseksi ruveta. Mutta toivon että löydät sopivan naisen vielä. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Vierailija
50/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa, koska parisuhteen pitää tuoda elämään hyviä asioita, ainakin enemmän kuin huonoja.

Selvä.. No luuletko että kaikki muutkaa kelpaa? Ei normaalit miehetkää kaikki ja naiset kelpaa? Olen lihava mitä sitte.. ei paljo nappaa.. en pelaa.. käyn töissä.. tienaan hyvin. monet on velkaantuneita. Olkoot ei mua kiinnosta.

Sekin on surullista jos pelkkä kelpaaminen riittää ja on ainoa tavoite.

Vierailija
51/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä mitä sanoa... yksin tässä ollaan... tunnen olevani vähän samas tilantees kun se Topi.

Vierailija
52/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksi en teille kelpaa?

Olen vastannut sulle miljoona kertaa ennenkin, vastaan viimeisen kerran.

1. Olet kehitysvammainen

2. Pakkomielteinen

3. Stalkkaat ja kyttäät naisia

4. Syyllistät naisia

5. Ei koulutusta

6. Ei harrastuksia

7. Ei mielenkiinnon kohteita paitsi naisten ahdistelu

8. Haet pakkomielteisesti huomiota näillä jankutuksillasi

Susta ei ole mitään mikä saisi kenenkään terveen naisen kiinnostumaan susta. Sä olet naisiin pakkomielteisesti suhtautuva, jankkaava vammainen. Siinä sulle taas kerran tyhjentävä vastaus. Miksi et usko kun sulle sanotaan, liittyykö se kehitysvammaisuuteen?

Vierailija
53/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko sitte käydä vaa töissä ja elää yksin.. takas töihin ja mitää läheisyyttä ei saa vuosiin.

Vierailija
54/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä jankkaa enää kirjoitti:

Olet jo monta kertaa sanonut noin. Milloin pysyt poissa palstalta?

MIksi pitäs pysyä?

Koska aina sitä lupaat, itsemurhajutuillakin haet täällä huomiota, säälittävä roska kun olet.

Vierailija
55/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olet kehitysvammainen

2. Pakkomielteinen

4. Syyllistät naisia

5. Ei koulutusta

6. Ei harrastuksia

Susta ei ole mitään mikä saisi kenenkään terveen naisen kiinnostumaan susta. Sä olet naisiin pakkomielteisesti suhtautuva, jankkaava vammainen. Siinä sulle taas kerran tyhjentävä vastaus. Miksi et usko kun sulle sanotaan, liittyykö se kehitysvammaisuuteen?

En ole missää nimessä kehitysvammainen ja mut on tutkittu. On koulutus. Pitäskö olla joku amattikorkeakoululainen? Pitäskö olla harrastuksia? On kyllä mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
56/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä jankkaa enää kirjoitti:

Olet jo monta kertaa sanonut noin. Milloin pysyt poissa palstalta?

MIksi pitäs pysyä?

Koska aina sitä lupaat, itsemurhajutuillakin haet täällä huomiota, säälittävä roska kun olet.

No tuu sanoo naaman eteen, uskallatko? Helppo se täälä sanoa paskaa?

Vierailija
57/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT TAAS RIITTI TÄÄ IHMISET.. MULLA MENEE IHAN HYVIN ON HIENO ASUNTO AUTOKI LÖYTYY JA VAKITUINEN HYVÄ PALKKAINEN TYÖ KIITOS JA HEI.

Vierailija
58/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olet kehitysvammainen

2. Pakkomielteinen

4. Syyllistät naisia

5. Ei koulutusta

6. Ei harrastuksia

Ai että! Siinä oli kauniisti listattu miksi Allu on perseestä ja vajaa luuseri.

Nyt on niin, että Suomen valtio ja kansa kiittää jos vaan meet ja hukuttaudut vaikka lähimmän ABC- liikenneaseman WC- pönttöön. :D

Vierailija
59/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuta hyvä mies ja tee kaikille palvelus.

En halua luovuttaa kaipaan omanlaista naista. Olen komea ja pitkä mies.. ja en oo työtön+ muita asioita.. kyllä tavis pullukalle kelpaan vielä joskus.

Et kelpa normaaleille naisille, etkö ymmärrä että olet kehitysvammainen! Juuri tässä keskustelussa aiemmin sanoit ettet ymmärtänyt jonkun naisen viestiä, vaikka se oli ihan täysin tavallista kieltä. Olet kehitysvammainen, ja sinun pitää etsiä puoliso muista vammaisista! Milloin uskot tämän ja lopetat normaalien naisten kyttäämisen? Lopeta jo!

Vierailija
60/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olet kehitysvammainen

2. Pakkomielteinen

4. Syyllistät naisia

5. Ei koulutusta

6. Ei harrastuksia

Ai että! Siinä oli kauniisti listattu miksi Allu on perseestä ja vajaa luuseri.

Nyt on niin, että Suomen valtio ja kansa kiittää jos vaan meet ja hukuttaudut vaikka lähimmän ABC- liikenneaseman WC- pönttöön. :D

tuu sanoo päin näköä.. niin hakkaan sut paska... ihme pelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä