Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten pitäs olla normaali mies. No ei kaikki normaalitkaa saa naista ja kelpaa.. että samalla viivalla mennään.

Vierailija
2/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi en teille kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei kukaan tänne kirjota mitään.. mikä teitä vaivaa?

Vierailija
4/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet  hieno mies. kyllä kelpaat mutta et siellä suomen osassa missä nyt asut.   Harmi kun et voi muuttaa.

Vierailija
5/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa apua edelleenkään palstalta, etkä naista. Fokusoi katse toisaalle.

Vierailija
6/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua.. haluan naisen.. on mussaki hyviä juttuja.. naiset miksei se riitä?

Vierailija
7/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo monta kertaa sanonut noin. Milloin pysyt poissa palstalta?

Vierailija
8/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki elämä on sekasin kun on aina yksin.. ei ees tuu tinderis oikee matcheja ja sillee.. ei pääse tapaa naisia missään.. että semmosta.

Vierailija
9/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jankkaa enää kirjoitti:

Olet jo monta kertaa sanonut noin. Milloin pysyt poissa palstalta?

MIksi pitäs pysyä?

Vierailija
10/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai sitä naista sitten vaan saa.

Vierailija
11/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, työpaikka ym. Eivät ole kriteereitä monellekaan, niin että ne täyttämällä kävelette onnellisina auringonlaskuun.

Jankutat hirvittävän paljon. Se karkottaa kommentoijia ja ihmisiä netin ulkopuolella tehokkaasti.

Itse odotan saavani keskustelutaitoisen kumppanin, jonka kanssa keskustella syvällisiä asioita, pohtia ja jakaa näkemyksiä. Tärkeää jakaa samoja mielenkiinnon kohteita, arvot ja moraalikäsitykset myös kohtaisivat on jo paljon.

Sinä jankutat jatkuvalla syötöllä mersuista, laatikkoleuoista jne. Siinäpähän jankkaat, ne eivät itselleni merkitse mitään.

Vierailija
12/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta hyvä mies ja tee kaikille palvelus.

Vierailija
13/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus, työpaikka ym. Eivät ole kriteereitä monellekaan, niin että ne täyttämällä kävelette onnellisina auringonlaskuun.

Jankutat hirvittävän paljon. Se karkottaa kommentoijia ja ihmisiä netin ulkopuolella tehokkaasti.

Itse odotan saavani keskustelutaitoisen kumppanin, jonka kanssa keskustella syvällisiä asioita, pohtia ja jakaa näkemyksiä. Tärkeää jakaa samoja mielenkiinnon kohteita, arvot ja moraalikäsitykset myös kohtaisivat on jo paljon.

Sinä jankutat jatkuvalla syötöllä mersuista, laatikkoleuoista jne. Siinäpähän jankkaat, ne eivät itselleni merkitse mitään.

Selvä. En ymmärrä ees sun juttuja.. taidat olla liian fiksu nainen minulle. Olet vissiin käynyt korkeakoulun. Minä olen emu koulun

Vierailija
14/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuta hyvä mies ja tee kaikille palvelus.

En halua luovuttaa kaipaan omanlaista naista. Olen komea ja pitkä mies.. ja en oo työtön+ muita asioita.. kyllä tavis pullukalle kelpaan vielä joskus.

Vierailija
15/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asensin tinderinkin koska ei naiset kotia kävele.. joo ei.

Vierailija
16/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon miehiä, jotka eivät koskaan löydä naista. Sinä ilmeisesti kuulut joukkoon. Mitä pikemmin myönnät ja hyväksyt sen sitä pikemmin voit alkaa suunnata elämääsi muunlaiseen harrastukseen.

Vierailija
17/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiisssaaatana taas

Vierailija
18/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

G

T

O

W

Vierailija
19/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon miehiä, jotka eivät koskaan löydä naista. Sinä ilmeisesti kuulut joukkoon. Mitä pikemmin myönnät ja hyväksyt sen sitä pikemmin voit alkaa suunnata elämääsi muunlaiseen harrastukseen.

En hyväksy sitä koskaan. Kaipaan naista ja kosketusta ja kaikkea.. Olen ihan kivan näkönen monia miestä paremman näkönen mies.. En tule koskaan hyväksyyn.

Vierailija
20/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Tero kirjoitti:

Mä tiedän miten saat naisia Allu!

1) Osta pätkä köyttä

2) Hirttäydy puuhun

3) Synny uudelleen, tällä kertaa täysjärkisenä menestyjänä vajaan luuserin sijaan

4) ???

5) Profit & naisia

:D

Oot sairas ihminen... toiv kuolet pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi