Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkkimafia?

Vierailija
19.02.2015 |

Onko puitu jo täällä? Bellablogien uusi meikki- ja kauneusblogien yhteenliittymä? Ommis kirjoittaa blogissaan vähän ristiriitaisesti, selvästi jotenkin tuntee alemmuutta meikattuja ja huoliteltuja leidejä kohtaan ja kanavoi sen halveksintaan - kuten aina. Ja toisaalta, kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Ja siis, kuka helvetti on keksinyt purkkimafian voimalauseet? 

"et voi ostaa onnea, mutta voit ostaa kosmetiikkaa, ja se on käytännössä sama asia"

'”en tarvitse enää yhtäkään kynsilakkaa”, - sanoi ei kukaan, ei koskaan'

visuaalinen ilmekään ei päätä huimaa, ammattilainen tuskin noita on tehnyt. mutta ennen kaikkea noi sloganit. JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA :D :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään osaa arvata kuka siellä sloganit keksii :D

Vierailija
2/29 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Relaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajakato Purkkimafiassa on kova. Melkoinen mahalasku koko "portaali".

Vierailija
4/29 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös lukijakato!!

Vierailija
5/29 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/29 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperinkin mielestäni aika tuhoon tuomittu juttu. Kuka jaksaa lukea useammasta blogista samanlaisia postauksia samoista (saaduista) tuotteista, nettikaupoista ja ystävämyynneistä sekä tapahtumista.

Suomalaisia kosmetiikkablogeja on muutenkin niin vähän, että ärsyttää kun nuokin siihen kuuluvat muuttuivat mainosblogeiksi ja toisiaan toistaviksi.

Onneksi parhaat ovat jo Purkkimafiasta poistuneet!

Vierailija
7/29 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta tietoa?

Vierailija
8/29 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:40"]Minä olen todennut kynsilakkahyllyllä, että mulla on tarpeeksi monta erilaista kynsilakkaa, ja olen naisellinen, meikkaava ja ehostava nainen. Typerää naisten aliarviointia tuollaiset sloganit.
[/quote]
Mullakin on jotain 80 kynsilakkaa, enkä todellakaan tarvitsisi enää yhtään uutta. Silti tulee välillä ostettua. :(

Vierailija
9/29 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinynailsdesign avautuu blogissa ongelmasta. Miten tuo on edes mahdollista,että lukijalistalle ilmestyy purkkimafialaisten blogeja?

Vierailija
10/29 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennut kynsilakkahyllyllä, että mulla on tarpeeksi monta erilaista kynsilakkaa, ja olen naisellinen, meikkaava ja ehostava nainen. Typerää naisten aliarviointia tuollaiset sloganit.

Vierailija
11/29 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charming nails on näköjään liittynyt purkkimafiaan, huomasin kun pitkästä aikaa kävin lukemassa.elvytetäänkö vanhaa ketjua,kenen blogeista tykkäätte eniten?muutama hyvähän tuolta lähti pois,minkähän takia..

Vierailija
12/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään pitkään CN siellä saanu olla, miksköhän?

Vierailija
13/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtunut??

Vierailija
14/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa mitä Purkkimafiassa tapahtuu? Lyhyessä ajassa moni bloggaaja on lopettanut. Uusin lähtijä on OOBD ja hänen muuttopostauksestaan sai sen käsityksen, ettei lähde portaalista vapaaehtoisesti. Toisaalta portaalissa on mukana sellaisiakin blogeja, jotka eivät juurikaan päivity (JP ja WIU). Miksihän he saavat jatkaa?

Vierailija
15/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kysymys

Vierailija
16/29 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava lähtijä :o kommenteissa vihjataan jonkun paljastaneen syyn lähtöihin, mutta itselle ei ainakaan ole tullut vastaan

Vierailija
17/29 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä vahvasti siltä, että kulissien takana tapahtuu jotain, mistä emme tiedä. 

Montako tuolta on nyt lähtenyt? Nonnula, Keyword: Love, Charming Nails, Viilankantolupa, Glitz & Glam, nyt One of Beauty's Daughters... Muistinkohan edes kaikkia.

Vierailija
18/29 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä vahvasti siltä, että kulissien takana tapahtuu jotain, mistä emme tiedä. 

Montako tuolta on nyt lähtenyt? Nonnula, Keyword: Love, Charming Nails, Viilankantolupa, Glitz & Glam, nyt One of Beauty's Daughters... Muistinkohan edes kaikkia.

Oot meikannut lähti vähän aikaa sitten, nyt Mustaa kajaalia lähdössä.

Vierailija
19/29 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä Salla on paljastanut, kun CN vihjailee jotain siihen suuntaan? Onko kukaan sattunut huomaamaan?

Vierailija
20/29 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kiinnostaa tuo kommentti ^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan