Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kutsunut miehen äitiä nimiäisiin

Vierailija
19.02.2015 |

Helvetin haahkalintu on pilannut mieheni elämää tarpeeksi, nyt on vuoro tämän naarasleijonan puolustaa perhettään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehesi on kutsunut äitinsä?? Ei vaan ole sattunut mainitsemaan sulle asiasta....

Vierailija
2/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, miltä tuo vaikuttaa: siltä, että lapsi ei ole miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Vastustan periaatteesta kaikkien miehien äitejä.

Vierailija
4/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä käyttäytyy kuin anoppinsa.

Vierailija
5/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:44"]Entä jos miehesi on kutsunut äitinsä?? Ei vaan ole sattunut mainitsemaan sulle asiasta....
[/quote]

Ei ole. Se harakka on pilannut mieheni itsetunnon kokonaan, väkivaltaa,latistamista,ryyppäämistä koko mieheni lapsuus ja teini iän.yritti siivellä livistää paikalle kun ukki kutsuttiin juhlaan mutta minäpä soitin sille ämmälle että sillä ei ole mitään asiaa 100m lähemmäs yhtäkään mun perheenjäsentä.

Vierailija
6/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sitten esimerkiksi anopille, miehellesi ja lapsellenne. Aloita kielenkäytön siivoamisesta. Vai ajattelitko pistää oravanpyörään vauhtia?

Vierailija
7/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieheni äiti on myös ollut ihan hirveä ja emme ole missään tekemisissä, mutta en kyllä koe, että olisi minun  asiani siitä päättää. Jos mies joskus haluaa antaa anteeksi niin tuen häntä siinä, vaikka sisimmässäni varmaan vihaan sitä naista ikuisesti siitä hyvästä, miten hän on kohdellut rakastani. :(

Vierailija
8/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sotket haahkan tällaiseen asiaan? Se on kaunis lintu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän