2 e pikkjoululahja?
Teinin pitäisi viedä harrastukseensa 2 e maksava pikkujoululahja. Mikähän olisi kiva monen teinin mielestä? Ehdotin karkkia, mutta sitä ei halua.
Kommentit (44)
Jotain ladattavaa palvelua kahdella eurolla?
Menkää kirppikselle. Kahdella eurolla voi saada jotakin jännää
Mielestäni ihan järjetöntä antaa tuollaista tehtävää, että 2 e lahja. 2 euroa ei ole mitään. Olisivat sanoneet edes 5 euroa, niin olisi voinut keksiä edes jotain.
Jos Tiger-kauppa on lähellä niin sieltä ainakin löyää pikkurahalla ihan järkeäviäkin lahjoja.
Mie oon antanut niitä Petz hahmo karkkiannostelijoita. Heijastin. Avaimenperä. Joku hiusjuttu.
älä mieti etukäteen, menkää kauppoihin kiertelemään alelaarit ja jos ei mitään löydy, niin sitten se karkkipussi tai 2e kolikko.
Joku pikkuinen käsirasvatuubi tyyliin
https://www.tokmanni.fi/kasivoide-30-ml-pahkinansarkija-5714156131048
Oisko pieni valokuva koko porukasta kehyksissä (jos sellainen kuva löytyy).
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan järjetöntä antaa tuollaista tehtävää, että 2 e lahja. 2 euroa ei ole mitään. Olisivat sanoneet edes 5 euroa, niin olisi voinut keksiä edes jotain.
Niin ja muutenkin on ihan mahdotonta keksiä jotain, joka sopisi mahdollisimman monelle 13-17 -vuotiaalle ja kaikille sukupuolille. Meidän lapsi ei siksi halua viedä karkkia, koska itse on tosi allerginen ja kyllästynyt aina saamaan lahjaksi karkkia, jota ei voi syödä.
Ap
Kasvonaamio yksittäispakkauksessa?
Kynttilä. Teinit tuntuu tykkäävän. Muki. Suklaata. Tonttulakki.
Alesta voi tehdä löytöjä. Mut kerran kävi niin, että löysin superhalvalla harrastukseen liittyvän kirjan. Meni budjettiin. Lahjan saaja taas oli tosi vaivautunut, koska hän oli mennyt helpoimman mukaan ja paketoinut kynän (joka varmaan oli löytynyt kotoa). Ei haitannut mua, mut teini varautukoon siihen että itse saa karkkia, ellei nimenomaan ole sitä erikseen kielletty.
Toi Yiger on kyllä hyvä ehdotus, sieltä voi saada vaikka sormikkaat 2 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Toi Yiger on kyllä hyvä ehdotus, sieltä voi saada vaikka sormikkaat 2 eurolla.
Ja luonnollisesti tarkoitin Tiger kauppaa 🙈
Huulirasva
Heijastin
Kivakynä
Vihko
Jne
Joulukoristeita
2 e lahjakortti ärrälle jne
Kynä