Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviydyt huonoista kokemuksista?

Vierailija
25.11.2021 |

Jos joku huutaa sinulle, syrjii sinua, kiusaa sinua tai nolaa sinua.

Miten kauan tämä pysyy mielessä ja oletko joskus harkinnut itsemurhaa saadakseen nämä fiilisket loppumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aikuinen ja osaan jättää tuollaiset omaan arvoonsa. Ei vaikuta minun mitenkään. Nuorena olin herkempi ja saattoi jäädä vaivaamaan.

Vierailija
2/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä ja tilanteesta. Toisinaan en noteeraa mitenkään, unohdan saman tien ja sehän tällaista vituttaa, joskus annan paukkua takaisin minkä sielu sietää. Mitään itsareita en ole harkinnutkaan kenenkään luuserin takia. Ei kannata sinunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aikuinen ja osaan jättää tuollaiset omaan arvoonsa. Ei vaikuta minun mitenkään. Nuorena olin herkempi ja saattoi jäädä vaivaamaan.

Silti kestää aina aikuisenakin noin päivän ajan. Koko päivä pilalla huonon kokemuksen perusteella.

Ei sitä aina jaksaisi.

Vierailija
4/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy mielessä, kunnes sinne tulee jotain tärkeämpää.

En ole suunnitellut lopettavani elämää, mutta olen joskus miettinyt lopettavani työt.

Vierailija
5/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ei auta, moni testasi ja huomasi.

Mietin miten olen osaltani saanut tilanteen syntymään, onko omassa käytöksessäni, asenteessani jotain joka osaltaan, siis osaltaan laukaisi tilanteen?

Otan siis vastuuta omalta osaltani, mutta en 100 %.

Ja koitan tarkastella asiaa neutraalisti ja ulkopuolisesta näkökulmasta ja osin sen toisenkin näkökulmasta.

Kuitenkin tiedostaen että ihmiset sanovat ja tekevät useimmiten 99 % tiedostamattomasti asioita, projisoivat jne 

Ja sillä EI ole mitään tekemistä sinun kanssasi. 

Mutta koska haluan jatkossa helpompaa elämää, pyrin oppimaan kaikesta, ilman että otan niitä tilanteita henkilökohtaisesti.

Vierailija
6/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joutunut psykopaattien kohtelemaksi kouluaikoina niin kyllä se vaikuttaa vanhanakin. Vaikka elämässä hyviäkin tapahtumia,ystäviä ja silleen. Jos ei olisi ollut olisi ollut tosi synkkää. Mutta kyllä tässä tuntuu että elämä on jollain lailla pilattu. Ja pahinta kun kohtasin näitä ihmisiä myöhemmin,ei mitään muutosta. Eli psykopaatteja.

Vierailija
7/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä synnytystäkään sillee muistele. Minulla on ollut sellainen hölmö ajatus, että kaikki heti ymmärtää ja tilanteesta pääsee pois.

Nyt käsitän, että tavallaan kirouksista on tullut siunauksia, kun asenne on muuttunut.

Omat vahvuudet on saanu vahvistusta, ja on pitäny hieman miettiä vuorovaikutus juttuja.

Ainakin tulee mentyä vähemmän pää edellä laiturilta järveen. Vrt.

Vierailija
8/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmista voi oppia. Ota ne opetuksena.

Jos joku kiusaa niin se on ÄÄLIÖ. Ei vaikuta sinun ihmisarvoon.

Vierailija
9/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää harmittamaan pidemmäksi aikaa, mutta yleensä menee samantien ohi. Joskus laitan kaverille viestin tai purnaan lounaalla työkaverille ja illalla ei edes muista asiaa.

Vierailija
10/10 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet joutunut psykopaattien kohtelemaksi kouluaikoina niin kyllä se vaikuttaa vanhanakin. Vaikka elämässä hyviäkin tapahtumia,ystäviä ja silleen. Jos ei olisi ollut olisi ollut tosi synkkää. Mutta kyllä tässä tuntuu että elämä on jollain lailla pilattu. Ja pahinta kun kohtasin näitä ihmisiä myöhemmin,ei mitään muutosta. Eli psykopaatteja.

No, narsistiset luonteet eivät muutu koska eivät edes tajua mikä heissä on rikki. Ovat sokeita.

Kyllä nämä on järkyttäviä tyyppejä. Tavallaan menee elämä täysin hukkaan näiden osalta, kun eivät tajua eivätkä opi mitään. Evil idiots, sanotaan englanniksi. Eivät he edes kärsi tilastaan - se on ympäristö, joka kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä