Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka idiootti...
19.02.2015 |
Laittaa vahvaa hajuvettä lentokoneeseen tai pitkänmatkanbussi kuljetuksen ajaksi. Vielä idioottimaisempaa lisätä hajuvettä koneessa, tai yleisessä kulkuneuvossa. Eikö pääkoppaan mahdu ajatus kanssamatkustavista astmaatikoista tai allergikoista? Itse en edes ole kumpaakaan, ja silti inhottaa pitkällä lennolla istua jonkun "stocka-mummon" vanhojen arvokkaiden vahvojen "tuoksujen" ympäröimänä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa