AV-mammat uimahallissa! (sisältää linkin)
Kommentit (11)
Kuulosti vähän AV:lla tekaistulta jutulta. Ei kai kukaan nauraa räkätä päin naamaa? Totta on kuitenkin tuo, että ei urheiluharrastuksessa rehkivää pitäisi ylenkatsoa, päinvastoin. Ihan oikea paikka.
rva 108kg, jolle KUKAAN ei ole koskaan nauranut, ilveillyt, tuhahdellut tai sanonut mitään loukkaavaa ylipainosta
Eka puhutaan kahdesta keski ikäises tä naisesta sitten kahta nuoresta mitäköhän vittttyyty
Kaikissa mun lukemissa versioissa on puhuttu keski-iän ylittäneistä naisista.
Kyllä tälläkin palstalla aika usein on ollut niitä uimahallikyttääjiä, jotka täällä raportoi toisten ylikiloista, karvoituksesta ym. Eli kyllä näitä tosissaankin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:41"]
Kaikissa mun lukemissa versioissa on puhuttu keski-iän ylittäneistä naisista.
[/quote]
Tuo on varmaan Iltalehden tyypillinen huolimattomuusmoka. Kuvatekstissä puhutaan nuorista naisista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:43"]
Kyllä tälläkin palstalla aika usein on ollut niitä uimahallikyttääjiä, jotka täällä raportoi toisten ylikiloista, karvoituksesta ym. Eli kyllä näitä tosissaankin löytyy.
[/quote]
No kyttääjiä on kaikenlaisia. Provoja vielä enemmän. Mutta en ole kyllä koskaan nähnyt kenenkään oikeasti tirskuvan/ pilkkaavan ääneen mitään tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:43"]
[/quote]
No kyttääjiä on kaikenlaisia. Provoja vielä enemmän. Mutta en ole kyllä koskaan nähnyt kenenkään oikeasti tirskuvan/ pilkkaavan ääneen mitään tuollaista.
[/quote]
Minulle on tultu joskus aikoinaan (kun tykkäsin värjätä erikoisilla väreillä hiuksia) haukkumaan ulkonäköäni kadulla keskellä kirkasta päivää. Tyyppi tosin oli itse sekaisin, mm. puhui itsekseen. Mistäs sitä tietää, missä tällaisia hiihtää, voihan niitä eksyä uimahalliinkin.
Ei ole näköjään provo, Facessa ihan omalla naamalla tehdystä statuspäivityksestä revitty tämä uutinen:
https://www.facebook.com/hanna.jokinen.50/posts/10152773254584370?pnref=story