Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat uimahallissa! (sisältää linkin)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näköjään provo, Facessa ihan omalla naamalla tehdystä statuspäivityksestä revitty tämä uutinen:

https://www.facebook.com/hanna.jokinen.50/posts/10152773254584370?pnref=story

Vierailija
2/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nauraa, minua oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti vähän AV:lla tekaistulta jutulta. Ei kai kukaan nauraa räkätä päin naamaa? Totta on kuitenkin tuo, että ei urheiluharrastuksessa rehkivää pitäisi ylenkatsoa, päinvastoin. Ihan oikea paikka.

rva 108kg, jolle KUKAAN ei ole koskaan nauranut, ilveillyt, tuhahdellut tai sanonut mitään loukkaavaa ylipainosta

Vierailija
4/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan av-mamman käytöstä.

Vierailija
5/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka puhutaan kahdesta keski ikäises tä naisesta sitten kahta nuoresta mitäköhän vittttyyty

Vierailija
6/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa mun lukemissa versioissa on puhuttu keski-iän ylittäneistä naisista.

Vierailija
7/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko juttua.

Vierailija
8/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälläkin palstalla aika usein on ollut niitä uimahallikyttääjiä, jotka täällä raportoi toisten ylikiloista, karvoituksesta ym. Eli kyllä näitä tosissaankin löytyy.

Vierailija
9/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:41"]

Kaikissa mun lukemissa versioissa on puhuttu keski-iän ylittäneistä naisista.

[/quote]

Tuo on varmaan Iltalehden tyypillinen  huolimattomuusmoka. Kuvatekstissä puhutaan nuorista naisista.

Vierailija
10/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:43"]

Kyllä tälläkin palstalla aika usein on ollut niitä uimahallikyttääjiä, jotka täällä raportoi toisten ylikiloista, karvoituksesta ym. Eli kyllä näitä tosissaankin löytyy.

[/quote]

No kyttääjiä on kaikenlaisia. Provoja vielä enemmän. Mutta en ole kyllä koskaan nähnyt kenenkään oikeasti tirskuvan/ pilkkaavan ääneen mitään tuollaista.

Vierailija
11/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:43"]

[/quote]

No kyttääjiä on kaikenlaisia. Provoja vielä enemmän. Mutta en ole kyllä koskaan nähnyt kenenkään oikeasti tirskuvan/ pilkkaavan ääneen mitään tuollaista.
[/quote]

Minulle on tultu joskus aikoinaan (kun tykkäsin värjätä erikoisilla väreillä hiuksia) haukkumaan ulkonäköäni kadulla keskellä kirkasta päivää. Tyyppi tosin oli itse sekaisin, mm. puhui itsekseen. Mistäs sitä tietää, missä tällaisia hiihtää, voihan niitä eksyä uimahalliinkin.