Mom and Daughter
Kuka on pannut äitiä ja tytärtä? Joko samaan aikaan tai eri aikoina.
Kommentit (5)
Kerran oli lähellä, mutta piti valita. Olin ollut auttamassa yhtä yh-äitiä kotihommissa muutaman kaverin kanssa ja olin sen verran pidempää tullut kuin muut, että päätin jäädä yöksi. Äiti oli aika huppelissa ja vonkasi minua sänkyyn nukkumaan, mutta sanoin lopulta että menen sohvalle. Tytär, taisi olla 17 oli myös hiukan ottanut, mutta ei vielä valmis nukkumaan. Huomasin että oli aika ujo, mutta innokas. Pyysin että laittaisi saunan päälle ja menisimme saunomaan. Hänelle tämä kävi ja loppujen lopuksi päädyimme alasti saunaan. Olihan se hiukan vaivaantunut tilanne kun alkoi kulli ottaa eteen silloin tällöin, mutta vähän alkoholia otettuani kun kävimme terassilla välillä viilentymästä ja sain kakottua sen suustani... "Voisitko runkata mua?". Sydän löi tuhatta ja sataa, mutta estot vaan oli jotenkin poissa ja tytär totesi "Ok". Saunassa ei ollu enää kuuma vaan sopivan lämmin. Se oli aivan sanoin kuvaamaton tunne kun pieni pehmeä käsi hellästi otti varrestani kiinni ja alkoi vetää edestakaisin. Kannustin ja kehuin kuinka hyvältä hänen kätensä tuntuu. Muistan vieläkin sen pehmeän ihon, vaalean punaiset nännit ja mitään ei sanottu puolin tai toisin. Kokoajan mietin, että tuleeko äiti katsomaan meitä. Jos olisi, olisin varmaan lauennut siihen paikkaan. Mutta hän nukkui sikeästi sammuneena. Mutta lopuksi tulin rajusti, spermaa lensi myös tyttären käsi varsille. Hän sitten totesi että "Tuntuiko hyvältä? Nyt varmaan pitää mennä peseytymään" ja hymyili vienosti perään. Ei harmittanut, ettei molempia saanut. :D
olen tapaillut yhtä kivaa tyttöä. nyt sitten tyttö vaati että käyn tapaamassa hänen vanhempiaan. olihan se noloa huomata että tunsin tytön äidin nuoruudestani ja hänen kanssaan oli tullut touhuttua.
Äitiä 1980 -luvulla ja tytärtä kesällä 2021. Tytär on äitiin verrattuna villi ja estoton pakkaus, mutta omalla tavallaan hyviä panoja molemmat.
Kyllä nuorempana tyttöystävän äiti on monesti yllättänyt kesken puuhien kun hänen vanhempiensa kotona tuli usein hoideltua ne hommat. Ainoastaan minun ja äidin katseet kohdanneet, ei tytär ole itse huomannut, kun on ollut hoideltavana. Semmoinen "peura ajovaloissa"-ilme oli kerta äidillään, että selvästi oli kaivannut itsekin sellaista varmaotteista rakastelua.
Nuorena miehenä tyttö vei minut illalla kotiinsa!Äiti oli valveilla ja ilmoitti ihan pokkana, että hän on eka.Kun olin hoidellut äidin, menin tyttären huoneeseen ja hän kertoi itkuisena, että aina käy näin.Onneksi pystyin lohduttamaan häntäkin!