Vaimoni haaveilee kolmannesta pyörästä!
Eikö ihmiselle mikään riitä? Hänellä on ennestään tavallinen naisten polkupyörä, jossa on kappavaihteet. Viime kesänä hän osti omilla rahoillaan maastopyörän ja nyt ilmeisesti haluaa kilpapyörän!?
Kommentit (10)
Just. Onko ehdottanut tandemia? Ei taida ottaa lainkaan sun pyöräilyhaluja huomioon!
no voi perkele! mulla ei ole sitä ensimmäistäkään pyörää! niin on epäreilua taas tämä elomme!
Ihan normaalia. Pyyda vaimoasi käyttämään satulansuojusta kolmannen pyörän kanssa.
Minulla on Fatbike, maastopyörä, työmatkapyörä ja kilpapyörä.
T.pyöräilevä mies
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:24"]Minulla on Fatbike, maastopyörä, työmatkapyörä ja kilpapyörä.
T.pyöräilevä mies
[/quote]
Se nyt on yleisesti hyväksyttävämpää tai normaalimmaksi miellettyä että miehellä on samaa aikaa useampia pyöriä. Perinteisesti kolmas pyörä - fantasiat on miesten juttuja.
Riippuu täysin säilytystilan riittävyydestä. Jos omilla rahoillaan ostaa, niin mikäs siinä muuten.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:30"]Riippuu täysin säilytystilan riittävyydestä. Jos omilla rahoillaan ostaa, niin mikäs siinä muuten.
[/quote]
Älä ohita moraalista puolta. Onko naiselle oikein ottaa kolmas pyörä jos mies ei sitä halua? Entä jos olisi toisinpäin?
Menimme avopuolisoni kanssa syksyllä yhdessä katselemaan uusia pyöriä. Tykästyimme molemmat samaan pyörään niin hankimme molemmat samanlaiset. Nyt eteisessämme seisoo kaksi pyörää valmiina saamaan kyytiä.
Meinasin jo otsikon nähdessäni kysyä, että Trekkiä vai Crescentiäkö nykyään pitää olla?
Älä ole mustasukkainen vaimosi pyöristä!