Olen 30v nainen ja pelaan videopelejä.
Pienestä tytöstä asti olen pelannut, pääasiassa PC:llä. Oli hauskaa silloin jaon hauskaa vieläkin.
En käsitä mikä tekee pelaamisesta niin huonoa ja haitallista ajanvietettä.
Kommentit (31)
Olen 40v ja pelaan pleikkaria. Aloitin joskus 16 vuotiaana.
Olen 44v ja tänään(kin) meni ehkä 4 tuntia PS4:n ääressä kun lapsi leikki pihakavereiden kanssa ulkona. Maisteri, esimies/asiantuntijatyö.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v ja tänään(kin) meni ehkä 4 tuntia PS4:n ääressä kun lapsi leikki pihakavereiden kanssa ulkona. Maisteri, esimies/asiantuntijatyö.
Mitä pelailet?
Olen itse 28-vuotias ja aloitin pelaamisen n. 11 -vuotiaana.
Miesystävä on 26-vuotias ja on kertonut aloittaneensa itse pelaamisen suunnilleen 9 vuoden iässä.
Kotoa löytyy pleikkarit 1-4, Nintendo Wii, ja Wii U, ja PC.
Kohta 28v nainen täällä ja pelaan Xboxilla päivittäin. Lapsena harrastettiin videopelejä isän kanssa yhdessä ja ne jäivät elämään. En ymmärrä itsekään valitusta peleistä verrattuna vaikka töllön katseluun tai lukemiseen. Elä ja anna toisten elää 😊
Se on haitallista ja huonoa vaan siinä tapauksessa, jos se valtaa liikaa aikaa muulta elämältä yms.
Ei siinä oo mitään pahaa, sehän on just hauskaa!
Ite todennäköisesti tulen pelaamaan koko ikäni ajopelejä ratilla ja polkimilla, kunnon vehkeillä siis, koska rakastan kilvanajoa ja kartingia, ihan oikeassakin elämässä.
Työkaveri mainitsi omista kavereistaan, jotka ovat +50 v, mutta niin vaan kisailevat keskenään virtuaalisesti. Löytyy ajopenkit ja kaikki.
Niin minäkin ja olen myös samaa ikää. Pelaan kyllä välillä myös käsikonsolilla ja xBoxilla.
Olen nainen 50 v ja pelaan säännöllisesti tietokone- ja Xbox pelejä.
Gabe kirjoitti:
Ei ole normaalia. Olisiko jo aika aikuistua?
Trololololooooooooooo.
Harmin paikka, että se tuntuu olevan naisille jotenkin tabu harrastus. En ole tavannut ketään, joka vaikka treffi-ilmoituksessa kertoo harrastavansa PC tai konsolipelejä. En usko sen kuitenkaan niin harvinaista olevan nykypäivänä.
Aiheesta tehtyjen tutkimusten ja tilastojen valossa olisit epänormaalimpi jos ET pelaisi.
Suurin osa noin kolmekymppisistä pelaa.
Niin, ja tykkäämme miesystävän kanssa pelata seuraavanlaisia pelejä:
- kolmannen persoonan toimintapelejä, esim. Tomb Raider Devil May Cry, Heavenly Sword
- kauhupelejä, esim. Resident Evil, Silent Hill
- FPS-pelejä, esim. Doom, Wolfenstein, Killzone (Codit ja Battlefieldit ei oikein iske, erityisesti miesystävää ne ei innosta)
- Tasohyppelyä esim. Super Mariot.
- Autopelit esim. DriveClub
- Indie-pelit, esim Everybody Gone to the Rapture, FIrewatch
T: nro 5
Gabe kirjoitti:
Ei ole normaalia. Olisiko jo aika aikuistua?
Ai niinku ruveta provoilemaan av-palstalla ja/tai katsomaan Temptation Islandia telkkarista? :D
Mä pelaan tietokonepelejä. Videota ei ollut enää aikoihin.
Täällä 23v. Nainen joka pelailee kanssa :) kiva että meitä on näin paljon!
-