Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14 vuotiaalle tytölle joulupuu keräykseen lahja?

Vierailija
25.11.2021 |

Mitä ostaisitte tai mitä teidän teinitytöt toivoo?

Olisiko lahjakortti vaikka s-ryhmään huono?

Ja huom! Pieni paikkakunta, ei ole leffateatteria, ei vaateliikeittä tms.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnalla on Prisma, on s-lahjakortti ihan hyvä. Tosin siinä on riski että jos perheellä isompia ongelmia kuin pelkkä raha, menee kortti johonkin muuhun kuin tarkoitus. Siinä mielessä H&m on varmempi ja käy tosiaan myös nettiostoihin.

Vierailija
42/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla ei ole tosiaan kuin pari ruokakauppaa, ei ole mitään erikoisliikkeitä. Pizzeria siellä taitaa, ja autokorjaamo mutta muuten ei mitään.

Mutta joku laitto ajatuksen että s-ryhmän lahjakortti saattas mennä vaikka vanhempien käyttöön niin ehkä en sitä sittenkään osta vasn keksin jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos on vaihtoehtona antaa jonkun liikkeen lahjakortti tai rahaa niin anna suoraan rahaa. Mitä hyötyä joku saa siitä, että saa lahjakortin rahan sijaan paitsi, että häntä ohjaillaan valinnoissa.

Samaa mieltä. Jospa K-kaupassa olisikin vaikka rintaliivit tai yöpaita tarjouksessa. Saman saisi muualta halvemmalla, mutta pitääkin ostaa toisaalta.

Olin vähävarainen lapsi ja nuori. Tarkasti mietin, mihin mummulta saadun lahjarahan käytin. Usein joko uudet fatkut tai lenkkarit. Entiset kun vetelivät jo viimeisiään.

Vierailija
44/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan sitä on summissa ostaa mutta itse olen hankkinut tuon ikäiselle tytölle nätin pussilakanasetin, tietenkin voi olla ettei tykännyt mutta ainakin hyödyllinen ja luultavasti tuli käyttöön. Samaten kylpypyyhe ja siihen jotain saippuaa, shampoota ja hoitoainetta, nämäkin voipi olla ihan tylsiä mutta käyttökelpoisia. Joskus olen ostanut kaulakorunkin, se on riskaapelia, toivoin vaan että osuisi oikeaan. Ja tietty karkkia/suklaata lisäksi.

Sun ehkä pitäisi jättää joulupuu väliin. Ankeuttajien ei pitäisi osallistua näihin.

Vierailija
45/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä inhottava ja elottava ero on miehissä ja naisissa, tyttöihin ja poikiin suhtautumisessa:

Tyttö seksualisoidaan jo hyvin nuorena, ja miehet tulevat heittämään tällaiseen ketjuun jotain ”hassun hauskoja” dildo- ja kaalimato-kommentteja ym.

Naiset eivät koskaan heitä pojista samanlaista seksualisoivaa läppää, ja jos 14v poikaa koskevassa ketjussa olisikin vastaavia seksilelu-kommentteja, niin nekin olisi miehiltä, ei naisilta.

Vierailija
46/46 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan sitä on summissa ostaa mutta itse olen hankkinut tuon ikäiselle tytölle nätin pussilakanasetin, tietenkin voi olla ettei tykännyt mutta ainakin hyödyllinen ja luultavasti tuli käyttöön. Samaten kylpypyyhe ja siihen jotain saippuaa, shampoota ja hoitoainetta, nämäkin voipi olla ihan tylsiä mutta käyttökelpoisia. Joskus olen ostanut kaulakorunkin, se on riskaapelia, toivoin vaan että osuisi oikeaan. Ja tietty karkkia/suklaata lisäksi.

Sun ehkä pitäisi jättää joulupuu väliin. Ankeuttajien ei pitäisi osallistua näihin.

Miten tässä ankeutetaan? Mun kummityttö oli ainakin iloinen tämän tyyppisistä lahjoista.

Eri