Naapuri tuo lakanansa kuivumaan pyykkituvan narulle minun vuorollani
Ei muuta kuin että ne haisevat ihan hirveälle! En tiedä mitä ainetta on käyttänyt vai onko pessyt vuoden kahdessakympissä, mutta koko kuivaushuone haisee ummehtuneelle ja pistävälle. Saan päänsäryn jos joudun hengittelemään sitä hajua. Eikä ollut eka kerta. Jonkun on näköjään vaikea käyttää varauskirjaa.
Mitä tekisit minun sijassani:
A) siirtäisin pyykit pois narulta muualle, pois omien kuivuvien pyykkien läheltä
B) Antaisit olla, sattuuhan sitä, pikku juttu
C) jättäisit lapun että siirsin pyykit pois jotta omasi mahtuvat
D) soittaisit ovikelloa ja pyytäisit naapuria hakemaan pyykkinsä pois jos tietäisit kenen ne ovat
E) Heittäisit pyykit roskiin, mokomat hajuhaitat ja esittäisi ettet tiedä niistä mitään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kuivata kotonas
Ajattelin että se jolla ei ole varausta, kaivattaisiin kotonaan. Suorastaan oletan näin.
Miksi et voinut tehdä oikeaa kyselyä kun sellaiseen on annettu mahdollisuus.
PiDä TuNkKiS.
Jos joku sellainen käyttää samoja pyykkinaruja ja pesukoneita, jonka pyykit haisevat pahalta, miten pystytte viemään sinne samoihin koneisiin omia pyykkejänne? Edellisen jäljiltä koneessa voi olla vaikka paskaa tai oksennusta tai täitä, mikään pöpö tai loinen ei kuole näissä kädenlämpöisissä pesulämpötiloissa.
Siirtäisin ne väärät pyykit syrjään. Lisäksi pyytäisin taloyhtiötä huomauttamaan naapurille asiasta.
Pyytäisi siirtämään tai siirtäisin. Se jo riittä minulle, että edellisen oesuaineen haju tarttuu pesukoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisi siirtämään tai siirtäisin. Se jo riittä minulle, että edellisen oesuaineen haju tarttuu pesukoneesta.
Siksi pesenkin yhden tyhjän koneellisen ennen omia pyykkejä.
Onko kuivaushuoneelle oma varauskirja, vai kuuluuko se aina pesukoneen varaukseen (säännöt)? Olen nähnyt tapauksia, jossa pesukone ja kuivaushuone kuuluvat samaan pesuvuoroon, ja sitten taas tapauksia, jossa kuivaushuoneelle ei ole varauskirjaa.
Kuivaushuone on automaattisesti varattu sille, joka pesee taloyhtiön koneessa pyykkejä. Omalla koneella pestyjä pyykkejä saa tuoda kuivamaan JOS muilla ei ole varausta pesutuvalle ja kuivaushuoneelle. Nyt olen varannut molemmat ja aion käyttää koko kuivaushuoneen omia pyykkejäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaushuone on automaattisesti varattu sille, joka pesee taloyhtiön koneessa pyykkejä. Omalla koneella pestyjä pyykkejä saa tuoda kuivamaan JOS muilla ei ole varausta pesutuvalle ja kuivaushuoneelle. Nyt olen varannut molemmat ja aion käyttää koko kuivaushuoneen omia pyykkejäni varten.
Tässä talossa ei edes ole pyykkitupaa, ainoastaan kuivaushuone. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä talossa ei edes ole pyykkitupaa, ainoastaan kuivaushuone. eri
OK. Meillä on, ja säännöt lukee ovessa.
Saahan niitä pyykkejä kuivattaa oman vuoronsa jälkeen. Täällä ainakin saa tunnin käyttää. Miten ne muuten ehtisi edes kuivua.
No kuivaa pyykkisi kuivausrummussa, ei niitä hullukaan jaksa narulle ripustaa.
E