Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin mies etenee liian nopeasti parisuhdeasioissa?

Vierailija
25.11.2021 |

Itselläni on vähän seurustelukokemusta, joten olen aika kujalla. Mitä liian nopea eteneminen voi kertoa ihmisestä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein ketään läheistä, jonka kanssa voisin jutella asiasta tai kysyä mielipidettäkään. Joten oon lähinnä hieman hämmentynyt. Olen silti ennakkoluuloton, joten tarve nopeaan etenemiseen tuntuu lähinnä imartelevalta.

Vierailija
2/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag. Liian nopea sitouttaminen kertoo takertuvuudesta ja läheisriippuvuudesta sekä yleisesti impulsiivisesta luonteesta. Saattaa pahimmillaan johtaa mustasukkaiseen käytökseen, manipulointiin ja harkitsemattomiin tempauksiin. Mies myös luultavasti kyllästyy suhteeseen yhtä nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa hälytyskellot soida jos miehellä on kiire sitouttaa nainen itseensä. Mitäköhän luurankoja on kaapissa, jos rauhallinen tutustuminen ei sovi.

Vierailija
4/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä tuolla tarkoitat, mutta itseäni ainakin ahdistaa liika viestittely tai soittelu. Varsinkin kun viestiä ja puhelua tuppaa vaikket ole edes ehtinyt vastaamaan aiempiin. Ja tunteiden tivaaminen. Kerron kyllä itse, sitten kun on hyvä hetki.

Vierailija
5/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin alkaa hälytyskellot soida jos miehellä on kiire sitouttaa nainen itseensä. Mitäköhän luurankoja on kaapissa, jos rauhallinen tutustuminen ei sovi.

Kuinka nopea sitoutuminen ja sitouttaminen on huono juttu? Ei olla tavattu edes ja puhuu yhteenmuutosta ja häistä.

Vierailija
6/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopea sitoutuminen ja sitouttaminen on huono juttu? Ei olla tavattu edes ja puhuu yhteenmuutosta ja häistä.

No tuo on liian nopeaa sitouttamista. Ette tunne toisianne, ja mies puhuu hautaan asti kestävästä suhteesta. Valtava varoitusmerkki.

Itselleni olisi liikaa, jos mies alkaisi vuoden sisällä seurustelun aloittamisesta puhua yhteenmuutosta.

Vierailija
7/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, jos vähänkään muistuttaa naisia, jotka haluavat edetä nopeasti. Mielenterveysongelmia.

Vierailija
8/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla tavattu edes ja puhuu yhteenmuutosta ja häistä = ehdottomasti liian nopeaa, ja huono juttu.

Vierailija
9/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on liian nopeaa sitouttamista. Ette tunne toisianne, ja mies puhuu hautaan asti kestävästä suhteesta. Valtava varoitusmerkki.

Itselleni olisi liikaa, jos mies alkaisi vuoden sisällä seurustelun aloittamisesta puhua yhteenmuutosta.

No mun mielestä olisi voinut tapailla ainakin muutamia kertoja ensin. Olen melko impulsiivinen itse, vaikka loppujen lopuksi olen asunut elämäni aikana vain yhden miehen kanssa yhdessä ja noin 10 kk seurustelun päätteeksi.

T. Ap

Vierailija
10/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä.

Vierailija
11/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haluta vaan saada naisen ja saavuttaa tietyn tavoitteen. Jos vaikuttaa kiinnostavalta, näe toki ellet epäile että jää stalkkaamaan.

Tilannetta ei oikein voi arvioida ilman lisätietoa siitä, kuinka kauan olette tunteneet ja viesteilleet tms.

Joskus ulkomaalaisten kanssa etäsuhteina alkaneista kuulee myöhemmin, että ovat puhuneet etänä samaan maahan muutosta ja naimisiin menosta. En tiedä onko niin käynyt ilman yhtään tapaamista, mutta joka tapauksessa silloin näkemättömyydellä on joku syy.

Vierailija
12/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sisään ennenkö seisoo

Vierailija
13/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi haluta vaan saada naisen ja saavuttaa tietyn tavoitteen. Jos vaikuttaa kiinnostavalta, näe toki ellet epäile että jää stalkkaamaan.

Tilannetta ei oikein voi arvioida ilman lisätietoa siitä, kuinka kauan olette tunteneet ja viesteilleet tms.

Joskus ulkomaalaisten kanssa etäsuhteina alkaneista kuulee myöhemmin, että ovat puhuneet etänä samaan maahan muutosta ja naimisiin menosta. En tiedä onko niin käynyt ilman yhtään tapaamista, mutta joka tapauksessa silloin näkemättömyydellä on joku syy.

Pari viikkoa viestitelty. Kantis on kyseessä.

T. Ap

Vierailija
14/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokilla treffeillä vasta peppuun pano.

Vierailija
15/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

16/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa sinut raskaaksi eka treffeillä..

Vierailija
17/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea sitouttaminen tarkoittaa että esitys loppuu pian. Jokin hyötynäkökohta on yleensä. Se voi olla sosiaaliset piirit, omaisuus, asuinpaikka, status. Tällöin pyritään nopeasti vakiinnuttamaan suhde, muuttamaan yhteen jne. Sitten selviää mikä se oikea syy oli kaikelle kun on liian myöhäistä juosta pakoon.

Vierailija
18/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistin toimintatavalta. Ensin piirittää sinua hulluna ja lähettää viestiä viestin perään, soittelee, lahjoo jne. Imartelee naisen pyörryksiin. Olet maailman ihanin nainen (vaikka hän ei oikeasti edes tunne sinua kunnolla vielä). Kun muutat kimppaan, muutut samalla sylkykupiksi ja mies alkaa piirittää jo seuraavaa.

Vierailija
19/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kertoa, että haluaa asua yhdessä ja vaikka mennä naimisiin ylipäätään, kuin, että haluaa nyt just muuttaa ja mennä naimisiin. Nykyään, kun moni haluaa ns. erillissuhteen tai ei halua periaatteesta naimisiin, niin en ottaisi itsestäänselvyytenä näitä askeleita, jollei ole jo tapailuvaiheessa puhuttu näistä.

Vierailija
20/21 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistin toimintatavalta. Ensin piirittää sinua hulluna ja lähettää viestiä viestin perään, soittelee, lahjoo jne. Imartelee naisen pyörryksiin. Olet maailman ihanin nainen (vaikka hän ei oikeasti edes tunne sinua kunnolla vielä). Kun muutat kimppaan, muutut samalla sylkykupiksi ja mies alkaa piirittää jo seuraavaa.

Juuri näin. Sitten kun olet jumissa saman katon alla niin alkaa pahoinpitely.