Mitä mieltä jos 19v nainen seurustelee 16v pojan kanssa?
Kommentit (17)
Poliisiasia! (Ja pelastusyksikkö paikalle myös)
19v on mun mielestä vielä pentu. 6238Mikä sua ittees muuten vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 04:01"]
19v on mun mielestä vielä pentu. 6238Mikä sua ittees muuten vaivaa?
[/quote]
Pientä flunssaa pukkaa.
19 v NAINEN ja 16 v POIKA. Aika asenteellista. Itse vihaan iän perusteella luokittelua, ihan yhtä paskaa kuin ihonväri-luokittelut!
Ei ole 19-vuotias nainen vaan tyttö, jos 16-vuotiaan seura kiinnostaa.
Mitä vitun väliä muiden mielipiteillä on? Tehkööt mitä haluaa.
Ja miksi se olisi laitonta? Suomessa 16-vuotias ei ole enää sakkolihaa.
Ihan hyvin voi olla samalla tasolla. Harvemmin 19-vuotiaat mitään aikuisia on henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi olla samalla tasolla. Harvemmin 19-vuotiaat mitään aikuisia on henkisesti.
Tytöt kypsyvät murrosiässä nopeammin, joten todellakin on eroa. Tuo vastaa suunnilleen sitä, että 21-vuotias mies seurustelisi 14-vuotiaan tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 19-vuotias nainen vaan tyttö, jos 16-vuotiaan seura kiinnostaa.
Ja 35-vuotias mieskin on oikeasti poika, jos 16-vuotiaan tytön seura kiinnostaa. Eikö siinä ole mitään väärää!
Miksi 19-vuotias nainen olisi kiinnostunut yläkouluikäisestä pojasta? Onko hän jälkeenjäänyt?
Kyllä minä olen vähän sitä mieltä, että siinä ei poika kyllä ymmärrä hyvän päälle kun tuollaisen kanssa heilastaa.
t. gay setä
Hmm. Mitä tuossa olisi outoa, jos 19 vuotias poika seurustelisi 16 vuotiaan tytön kanssa... Miksi pitäisi olla jotain vallan erikoista toisinkaan päin. Toki saattaisi olla hyvä, että molemmat pitävät toistaseksi housut jalassa, mutta ns. suoja iän ylittäneitä molemmat.
Itse seurustelin 20-vuotiaana hetken aikaa 16-vuotiaan kanssa. Seksi oli hyvää ja yhdessä oli hauskaa, mutta en jaksanut riidellä aina kun tahdoin baariin, eli ehkä kerran 2 kuukaudessa, kun mulla oli vapaa viikonloppu. Nyt 27-vuotiaana mulla on ollut juttua 21- ja 22-vuotiaiden miesten kanssa. Tuohon 21-vuotiaaseen tutustuin muutama vuosi sitten, kun pyöri samassa porukassa kuin ikäiseni kaverit. Kerran suudeltiinkin, kun oltiin porukalla rannalla eräs kesäyö, mutta se juttu loppui siihen, kun sain tietää jätkän olevankin alle 16-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 19-vuotias nainen olisi kiinnostunut yläkouluikäisestä pojasta? Onko hän jälkeenjäänyt?
Miksi olisi jälkeenjäänyt? Jos se poika on mukava, fiksu ja heillä on samat mielenkiinnonkohteet, niin miksi ei?
En usko että on biologisesti mahdollista.