Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmistaan blogi - mielipiteitä?

Vierailija
18.02.2015 |

Itse luen, vaikka julkisuudenkipeys on selvää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaan kuin voileipä iina..pelkkiä yhteistyö juttuja

Vierailija
2/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on ihana ja kiltti mies. On varmasti mukava ope ala-asteikäisille ja mun mielestä kiltteys on aivan liian aliarvostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin blogia kun se oli Kaksplussalla. En tiedä millainen se nyt on, mutta aiemmin oli aika "tyhjänpäiväistä" höttöä.

En sano että blogien kuuluisi ottaa kantaa maailmanpolitiikkaan tai talousuutisiin, mutta tuosta Kolmistaan-blogista en oikein löytänyt mitään sisältöä. Oli aika tylsä.

Vierailija
4/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää yhteistyötä blogi on, uusimmat artikkelit käsittelevät aiheita kuten urheilu tai hammashygienia, lopussa selviää että ilmaisen rekvisiitan takia kirjoitettuja juttuja. Luulisi opettajapariskunnalla olevan fiksumpaakin asiaa kuin ulkonäkö ja yhteistyö.

Vierailija
5/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei sano näitä asioita blogin kommenttiboksissa?! Vai päästääkö Karoliina läpi mitään?

Vierailija
6/15 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin osapuolella!

Vierailija
7/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä blogi, nainen matkii kaikkia suosittuja blogeja mutta on auttamatta jälkijunassa ja kovasti..
Mut oikein ihana kuva mulle tule kuitenkin siitä Eskosta sen iholla sarjan perusteella, vaikutti oikeasti tosi hyväsydämiseltä ihmiseltä.

Vierailija
8/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttunut pinnalliseksi

Vierailija
9/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostus puskee kyllä näkyvästi läpi. Lisäksi odottaisi opettajaihmiseltä hieman oikeakielisempää tekstiä...mies nyt ehkä paremmin kirjoittaakin. Blogien kirjoittajat yleensä kirjoittavat elämästään kuin se olisi jotenkin erityistä ja ihanaa, pohdiskelevaa ja kriittistä. Oikeasti pyritään antamaan hyvin kullattu kuva arjesta ja aletaan loppujen lopuksi itsekin uskoa tähän hörhelöelämään. Entä se todellisuus??? Eihän elämäänsä edes ehdi elää, jos pitää sählätä kameran kanssa ja pohtia mitä fiksua sitä seuraavaksi kirjoittaisi. Harvassa blogissa löytyy jotain ihan painavaa asiaa.

Vierailija
10/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Esko on suloinen ja aito, mutta tämä rouva ei kiinnosta. Blogi on muuttunut paljon, ja huonoon suuntaan.

Vierailija
11/15 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aito on uusi musta".
Tiina Jylhän naamakin on aidompi kuin tuo blogi.

Vierailija
12/15 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Karoliinan joskus selittävän bussissa "ei niin sirolle" työkaverilleen, kuinka hänen (itsensä siis) pitäisi saada taas syöminen kuriin ja liikakilot pois. Muuten hyvä, mutta anorektisen ihmisen suusta tuollainen on lähinnä naurettavaa. Jos blogi on samaa pinnallista tasoa, niin tuskin on kovinkaan mielenkiintoinen.

Vierailija
13/15 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpäs kattoo kommenttikenttää. Siellä vilahtaa joka ikisessä postauksessa vaaleansininen avatar (eli siis nuo avatarithan "personoivat" käyttäjän sähköpostin perusteella), tosin vaikka avatar on sama, on niissä aina eri nimi. Luulisi siis, että jos on saman tyypin avatar (sama sähköposti) käyttäisi aina samaa nimimerkkiä. Eikä kirjottaisi parhaimmillaan kolmeakin eri kommenttia eri nimillä SAMAAN postaukseen. Ja joka ikinen vaaleansinisen avatarin kommentti on aina samaa mieltä Karoliinan kanssa. Tuli vaan mieleen, että oliskohan ihan Karoliina itse tämän avatarin takana...? Aika noloa.

Vierailija
14/15 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin Karoliinan joskus selittävän bussissa "ei niin sirolle" työkaverilleen, kuinka hänen (itsensä siis) pitäisi saada taas syöminen kuriin ja liikakilot pois. Muuten hyvä, mutta anorektisen ihmisen suusta tuollainen on lähinnä naurettavaa. Jos blogi on samaa pinnallista tasoa, niin tuskin on kovinkaan mielenkiintoinen.

Mä en ole kauheasti lukenut tätä blogia, mutta jonkun sellaisen postauksen näin, jossa bloggaaja kertoi iho-ongelmistaan ja ruokavalion vaikutuksesta niihin.

-

Mutta itse kysymykseen: olen kyllä joskus silmäillyt blogia, mutta en lue sitä (tai juuri muitakaan blogeja) vakituisesti. Mielestäni blogissa on hyvää se, että siinä käsitellään myös vaikeita asioita. Karoliina ja Esko eivät teeskentele olevansa kiiltokuvapariskunta. Huonoa siinä on - mulle - aihepiiri, joka on paljolti sellainen... hmm... blogimainen. Siinä käsitellään sellaisia asioita, joita "blogeissa" tavataan käsitellä. Ja se ei juuri kiinnosta mua.

Vierailija
15/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina on henkilö, jonka blogitekstit kiertävät samaa rataa: sisustus, vaatteet, ulkonäkö ja liikunta, jne. Niitä samoja vuodesta toiseen. En avaa enää hänen blogejaan. Hän ei ole esikuva kenellekään. Tosin sellaisena toki blogissaan esiintyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän