Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatut miehet ja pettäminen

Vierailija
25.11.2021 |

Varattujen miesten varmasti yleisin selitys deittialustoilla roikkumiselle ja pettämiselle on "vaimo ei anna" tai "vaimo on koko ajan tympeä". Siitäpä syy käydä vieraissa. Lopulta kun jää kiinni ja vaimo lähtee (tai pistää miehen pihalle) itketään kuin on ikävä perhettä. Miksi ne miehet ei älyä ajoissa, että monesti se vaimon tympeys on paljolti miehestä riippuvaista. Ei olisi iso asia toisinaan kehaista omaa rouvaa kauniiksi tai vetäväksi. Tuoda joskus kukkakimppu tai sanoa se R-sana. Niin pienellä saisi oman parisuhteen piristettyä.

Onhan tämä toki yleistys eikä aina käy syyttäminen vain miehiä, mutta mitä olen ystäviä ja tuttavia seurannut sekä itse aikoinaan omassa pitkässä parisuhteessa ja myöhemmin sinkkuna treffipalstoilla "roikkuneena" huomannut. Sama kuvio toistuu tosi monissa suhteissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa! Näin se usein on!

Vierailija
2/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilta löytyy myös vauvaperheen isiä. Melkoisen itsekästä puuhaa isältä pettää vauvavuotena. Yhdellä oli jo kolmas lapsi syntynyt, mutta pettämään piti päästä ja ei voi olla edes vahinkolapsi jos kolmannen saa.

Osa pettää myös, koska siihen on mahdollisuus. Upea vaimo kotona ja kaikki hyvin ja seksiäkin saa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että vaimon tympeyskin on miehen vika? Taas tätä.

Miten ne on aina naiset jotka on sitä mieltä että vain mies voi olla vastuussa jostain, nainen on vain perässä vedettävä kivireki jolta puuttuu oma tahto ja vaikutusvalta.

Vierailija
4/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap olet väärässä... Meillä ainakin se on niin että vaimo on ilmoittanut että ei halua läheisyyttä, hän ei tykkää halailla ja pussailla, varmasti lähes joka päivä sanon että olet rakas ja tärkeä, rakastan sua, teen ruokia valmiiksi että on töistä tullessaan muuta kuin syö, käyn kaupassa, hoidan lapsia, olen varmasti reilusti normaalia enemmän perheen kanssa kuin keskiverto iskät, ei mulla ole esim koskaan aikaa lähteä kavereiden kanssa ulos, koska vaimo ja lapset ovat tärkeämmät. Mutta ei vain se seksi 2-3 kertaa viikossa riittä, ja vielä sellainen ristiriita että olen käynyt vieraissa, monesti, mutta joku siinä on, aina oman vaimon kanssa on ihan huippua seksiä, vieraiden kanssa lähinnä säätöä...

On kiusallista olla kun viimeksi eilen nainen tinderistä kyseli että mistä tykkään, kun kerroin niin hän halusi juuri sitä samaa, kyselee että mikä sitten on syynä miksi en tule, aikoo "kahvit keittää".

Totta hitossa harmittaa jos vaimo lähtee, perhe hajoaa, lapset eivät enää ole joka päivä tulossa syliin, hehän ovat kuitenkin mun koko elämän tarkoitus. M36v

Vierailija
5/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että miehen pitää tehdä kaikkensa parisuhteessa, että vaimo on tyytyväinen, mutta toisinpäin ei ole mitään oletuksia?

Vierailija
6/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoi olla liitto aika heikossa kunnossa ja varasin pariterapiaan ajan. No siellä sitten vaimo totesi, että ei kaipaa seksiä käytännössä yhtään. Tämän kun olisi tiennyt ennen papin aamenta. 

Lasten vuoksi tässä suostun pitämään kulisseja yllä. En ole millään treffipalstoilla yms., mutta mikäli joku tilaisuus tulee vastaan, niin kynnys ei ole kovin korkea.

Vierailija
7/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aikoi olla liitto aika heikossa kunnossa ja varasin pariterapiaan ajan. No siellä sitten vaimo totesi, että ei kaipaa seksiä käytännössä yhtään. Tämän kun olisi tiennyt ennen papin aamenta. 

Lasten vuoksi tässä suostun pitämään kulisseja yllä. En ole millään treffipalstoilla yms., mutta mikäli joku tilaisuus tulee vastaan, niin kynnys ei ole kovin korkea.

Olethan järjestänyt ehkäisyn niin, ettei vaimosi tarvitse hormoniaalistaehkäisyä? Se katsos vie halut. Eli onko sinulla piuhat poikki?

Vierailija
8/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ap olet väärässä... Meillä ainakin se on niin että vaimo on ilmoittanut että ei halua läheisyyttä, hän ei tykkää halailla ja pussailla, varmasti lähes joka päivä sanon että olet rakas ja tärkeä, rakastan sua, teen ruokia valmiiksi että on töistä tullessaan muuta kuin syö, käyn kaupassa, hoidan lapsia, olen varmasti reilusti normaalia enemmän perheen kanssa kuin keskiverto iskät, ei mulla ole esim koskaan aikaa lähteä kavereiden kanssa ulos, koska vaimo ja lapset ovat tärkeämmät. Mutta ei vain se seksi 2-3 kertaa viikossa riittä, ja vielä sellainen ristiriita että olen käynyt vieraissa, monesti, mutta joku siinä on, aina oman vaimon kanssa on ihan huippua seksiä, vieraiden kanssa lähinnä säätöä...

On kiusallista olla kun viimeksi eilen nainen tinderistä kyseli että mistä tykkään, kun kerroin niin hän halusi juuri sitä samaa, kyselee että mikä sitten on syynä miksi en tule, aikoo "kahvit keittää".

Totta hitossa harmittaa jos vaimo lähtee, perhe hajoaa, lapset eivät enää ole joka päivä tulossa syliin, hehän ovat kuitenkin mun koko elämän tarkoitus. M36v

Vaikuttais nyt vähän siltä, että vaimo on vaistonnut sun puuhat tai on jostain saanut niistä vihiä, ja elät kulissiliitossa, missä vaimo miettii jo omia ratkaisujaan...

Vierailija
9/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt sitten MIKSI  sinne parisuhteeseen ja jopa naimisiin hingutaan niin epätoivoisesti?

Palsta täynnä miehiä jotka ruikuttaa kun naiset ei huoli.

Sitten kun siihen niin jumalattoman tavoiteltuun onnelaan on päästy, kaikki onkin kamalaa ja vaimo aivan kauhea ja mies kelvoton. Silti hankitaan vielä jälkikasvuakin. 

Kun sitten me kaukaa viisaat jäämme sinkuiksi saamme kaikenlaista myrkkyä niskaamme ja meille luetellaan mistä kaikesta jäämmekään paitsi. Voi kuulkaa, niin mielelläni jään paitsi tuosta teidän niin ah taivaallisen ihanasta parisuhdetraamastanne! Kuten mummoni sanoo "siihen ne ensin hinkuu ja siinä ne sitten vinkuu".

Olen vahvasti sitä mieltä että ihmistä ei ole tarkoitettu sitoutumaan yhteen ihmiseen. Eihän se toimi ei mitenkään. Tapellaan ja riidellään, petetään ja syytellään. On yritettävä hakea ulkopuolista selvittäjää sotkuilleen. Ei, ei kuulkaa. Koskaan en tuohon ansaan lankea, niin hullu en ole.

Tulen mainiosti toimeen yksin, minkäänlaista parisuhteelle haiskahtavaakaan en huoli. Nykyajan nainen pärjää kun ei tarvitse elättäjää. Mihin muuhun sitä miestä tarvittaisiin? Kaiken mitä tarvitsee saa ilmankin. Mies se on joka ei pärjää, se on nähty niin moneen kertaan niin monin esimerkein. 

Vierailija
10/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu höh. Heti alkaa epäilemään että vieraissa käynyt.

Vierailija
11/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt sitten MIKSI  sinne parisuhteeseen ja jopa naimisiin hingutaan niin epätoivoisesti?

Palsta täynnä miehiä jotka ruikuttaa kun naiset ei huoli.

Sitten kun siihen niin jumalattoman tavoiteltuun onnelaan on päästy, kaikki onkin kamalaa ja vaimo aivan kauhea ja mies kelvoton. Silti hankitaan vielä jälkikasvuakin. 

Kun sitten me kaukaa viisaat jäämme sinkuiksi saamme kaikenlaista myrkkyä niskaamme ja meille luetellaan mistä kaikesta jäämmekään paitsi. Voi kuulkaa, niin mielelläni jään paitsi tuosta teidän niin ah taivaallisen ihanasta parisuhdetraamastanne! Kuten mummoni sanoo "siihen ne ensin hinkuu ja siinä ne sitten vinkuu".

Olen vahvasti sitä mieltä että ihmistä ei ole tarkoitettu sitoutumaan yhteen ihmiseen. Eihän se toimi ei mitenkään. Tapellaan ja riidellään, petetään ja syytellään. On yritettävä hakea ulkopuolista selvittäjää sotkuilleen. Ei, ei kuulkaa. Koskaan en tuohon ansaan lankea, niin hullu en ole.

Tulen mainiosti toimeen yksin, minkäänlaista parisuhteelle haiskahtavaakaan en huoli. Nykyajan nainen pärjää kun ei tarvitse elättäjää. Mihin muuhun sitä miestä tarvittaisiin? Kaiken mitä tarvitsee saa ilmankin. Mies se on joka ei pärjää, se on nähty niin moneen kertaan niin monin esimerkein. 

Asiaa!

Ainoa minkä haluaisin lisätä on se, että miksi käydään yksineläjien kimppuun tyyliin "hyvähän sinun on, kun ei ole pettävää ukkoa ja vinkuvia kakaroita, ansionmenetystä äitiyslomien takia" ja sitä ja tätä.

Toisaalta taas sitten se yksinäinen sinkku ei saisi toteuttaa edes sukupuolisia halujaan, vaan leimataan joksikin lutkaksi, vaikka ei koskisi varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. Kateuttako?

Kun molempia ei voi saada; omaa rajoittamatonta vapautta ja perhe-elämää samaan aikaan, tai ainakaan se ei kovinkaan yleistä ole.

Vierailija
12/12 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ollut seksiin johtaneilla treffeillä (treffien tarkoitus oli alunperinkin nimenomaan seksi) naisen kanssa joka oli aviossa ja jolla oli 3 kouluikäistä lasta. Ei vaan tullut maininneeksi asiasta.