Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että olen ollut aina surkea koulussa?

Vierailija
18.02.2015 |

Ihan ala-asteelta lähtien. Tein kyllä kovasti töitä, vanhempani koittivat auttaa minua parhaansa mukaan. Kävin kaikki tukiopetukset yms läpi, mutta en vain oppinut. Eniten ongelmia matikassa ja englannissa. Sama juttu jatkunut ja jatkuu edelleen yliopistossa, en vain osaa. Minulla ei ole koskaan todettu mitään oppimisvaikeutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rajoittunut harmaan aivomassa poimujen osalta.

tässä pitää tietää: harmaan aivomassan tiheä poimuisuus -> korkeampi älykkyysosamäärä

Vierailija
2/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin opet kutsui koulussa tyhmäksi ja laiskaksi, kunnes 30v aikuiskoulutuksessa ope löysi lukihäiriön ja matikan hahmotusongelmia. Lukiota en päässyt läpi kun en päässyt matikan kursseja läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lukivaikeuteni todettiin "jo" luokalla 5 mutta siskoni joutui tekemään tähänkin töitä enemmän. Hänen lukihäiriönsä todettiin aluksi vain laiskuuden ja tyhmyyden piikkiin. Ikää minulla 33v ja siskollani 35v. Ex mieheni sai lukivaikeus paperin vasta ammattikoulussa.(ikää hänellä nyt noin37v)

Vierailija
4/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole hyvä muisti? Sitäkin voi kuulemma harjoittaa niin, että oppisi paremmin.

Vierailija
5/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:01"]Minuakin opet kutsui koulussa tyhmäksi ja laiskaksi, kunnes 30v aikuiskoulutuksessa ope löysi lukihäiriön ja matikan hahmotusongelmia. Lukiota en päässyt läpi kun en päässyt matikan kursseja läpi.
[/quote]

Mullakin matikan kanssa ihan järkyrtäviä ongelmia. Ne ns. tekniset laskut sain oikein, mutta kaikki sanalliset/soveltavat meni ihan päin honkia.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin yliopistossa. Sulla taitaa olla vaan joku päähänpinttymä. Onko joku sanonut sulle joskus lapsena, että et opi? Sellainen voi aiheuttaa tuollaisen syvän henkisen trauman.

Pää pystyyn! Kohda kirjoittelen kandin työtä ja sitten garadua. Väikkärikin häämöttää!

Vierailija
7/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yliherkkä kuulo ja luokassa sekä ryhmässä olo on aina ollut aikamoista rääkkiä.

Vierailija
8/8 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hyväksyä että kaikki eivät voi olla samalla tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi