Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29-vuotias korkeakoulutettu enkä ole koskaan saanut töitä mistään:(

Vierailija
24.11.2021 |

Olen ihan surkimus. Pelottaa myös tulevaisuus, koska minulla ei ole kertynyt eläkettä lainkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliinputoajia on muitakin,sulla on koulutus eli on toiveita saada työpaikka.mutta hae monipuolisesti kaikenlaisia töitä,aina ei saa oman alan töitä.

Vierailija
2/32 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä kenelläkään ole vielä kertynyt kunnolla eläkettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska homma. Mutta töitä on vaikea saada nykyään.

Vierailija
4/32 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Oletko mies vai nainen?

Vierailija
5/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 29-vuotias korkeakoulutettu enkä ole koskaan saanut pillua mistään :(

Olen ihan surkimus. Pelottaa myös tulevaisuus, koska minulla ei ole kertynyt naiskokemuksia lainkaan.

Onkohan meillä muutakin yhteistä?

Vierailija
6/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä korkeakoulututkinnon saa ilman minkäänlaista harjoittelua tai työkokomusta?

Vierailija
7/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittävät, että työntekijöitä ei löydy.

Pitää tuoda ulkomailta.

Tässäkin yksi firma tarjoaa töitä n. 5:ksi kuukaudeksi vuodessa, maksaa palkkaakin 9€/tunti.

Silti on työntekijäpula.

Vierailija
8/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että määräaikainen työpätkä kerrallaan eteenpäin. Pääasia että saat jotain näyttöä CV:lle työntekotaidoista, työnantaja voi olla epäluuloinen jos ei ole mitään kokemusta.

Jokin kaupan alan työ with a twist on ihan hyvä alku, mm. ajojärjestelyä, hankintoja, työsuojeluedustusta tms. kylkeen vaan alastasi ja tutkinnostasi riippuen

Vierailija
9/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
10/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 29-vuotias korkeakoulutettu enkä ole koskaan saanut pillua mistään :(

Olen ihan surkimus. Pelottaa myös tulevaisuus, koska minulla ei ole kertynyt naiskokemuksia lainkaan.

Onkohan meillä muutakin yhteistä?

Nojos duunia,niin tienaat rahaa, ja rahalla voit ostaa  kulttuurimatkan pattayalle.

Siis tutustumaan buddhalaisiin temppeleihin ja kulttuuriin vaan.

Vierailija
11/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaat?

Vierailija
12/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan ollut edes kesätöissä?

Vierailija
13/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä keskittyä koulutuksen lisäksi siihen millaista työtä haluat tehdä, mitä haluat osata ja oppia. Siitä sitten lähteä askel kerrallaan kohti kertyvää eläkettä. Pelkkä korkeakoulutus ei kerro osaamisesta ja halukkuudesta tehdä töitä. Suoraan hyppy asiantuntijaksi pelkällä teoriapohjalla on melko harvinaista. Valitse ala, joka kiinnostaa ja siitä sitten eteen päin.

Vierailija
14/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittävät, että työntekijöitä ei löydy.

Pitää tuoda ulkomailta.

Tässäkin yksi firma tarjoaa töitä n. 5:ksi kuukaudeksi vuodessa, maksaa palkkaakin 9€/tunti.

Silti on työntekijäpula.

Eikö tuo ole orjatyötä, koska saman rahaa saa työttömänä eli työtä tekemällä ei saa ollenkaa rahaa, vain katon pään päälle ja ruoan kuten saa työtä tekemättäkin?

Vierailija
15/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut muitakin töitä kuin vain oman alan töitä, en tarkoita että ihan mitä tahansa työtä mutta jossain määrin laajennetulla sektorilla.

Vierailija
16/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea lääkäriksi, saa helposti töitä. Kannattaa myös syntyä oikeaan perheeseen niin pääsee helposti hyväpalkkaiiin töihin.

Vierailija
17/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni miljöönäääriltä on varmasti vaadittu munaaa ensin rahoitusten kanssae ennkun on voinut alkaaa moralisoimaaan.

Vierailija
18/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla kokoajan paikkoja auki... Kaikki pääsee jota työ kiinnostaa... Lähes puolet ovat näitä jälkeenjääneitä insinöörejä, metalliala, tehtaassa. Lähtöpalkka taitaa olla nykyään jo yli 9€ itselläni aikoinaan oli 7,30€ ja nyt taitaa pian 20 vuoden jälkeen olla jo yli 14€ plus euron verran iltalisää...

Vierailija
19/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne aikoinaan.

Sitten sain töitä, kun en kertonut olevani korkeakoulutettu.

Muutama kommentti oli ennen tätä, että eivät ota ylikoulutettua kun lähtee heti pois, jos saa paremman tarjouksen.

Vierailija
20/32 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni miljöönäääriltä on varmasti vaadittu munaaa ensin rahoitusten kanssae ennkun on voinut alkaaa moralisoimaaan.

Jonhonnkin halpatyövoimaa tarjovava maaa laatuvalvonnallla tehtaaat ja rahat veroparatiiseihin. Eikun ei hemmtetti, tämähän on ihan normi käytäntö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi