Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Näyttäisit paremmalta, jos meikkaisit näin"

Vierailija
18.02.2015 |

Ärsyttää ihmiset, jotka tulevat sanomaan, että näyttäisin paremmalta jos meikkaisin tai pukeutuisin näin ja näin. Eivätkö he tajua, että minä meikkaan ja pukeudun siihen tyyliin, joka miellyttää minua? Tiedän, että ulkonäköni ei ole se perinteinen "sipaisu maskaraa ja vaatteet H&M:stä", mutta entä sitten. Minä en halua pukeutua niin. Miksei ihmiset voi käsittää tätä? Menee oikeasti hermo siihen, kun joku yrittää aina olla opastamassa "meikkaa näin, pukeudu näin". Aina se sama perustelu, että näyttäisin paremmalta. Joo, niin varmaan, paremmalta SINUN silmiisi. Mutta en omiini. Minulla on se oma tyyli, jota rakastan yli kaiken. Vaikka muiden tyylit eivät minua miellyttäisi, niin en minä muita yritä muuttaa itseni näköiseksi. Tsiisus. Kiitos, olen puhunut!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u sis. Monesti saanut itse kuulla täysin samasta asiasta.

Vierailija
2/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai ole niitä jotka on aina meikanneet samalla lailla. Se on oikeesti ihan järkkyä kun joku joku jämähtää "tyyliinsä". Jos sun meikkityylistä ihan usein huomautetaan niin ehkäpä olisi syytä katsoa siihen peiliin hieman kriittisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:41"]

Ette kai ole niitä jotka on aina meikanneet samalla lailla. Se on oikeesti ihan järkkyä kun joku joku jämähtää "tyyliinsä". Jos sun meikkityylistä ihan usein huomautetaan niin ehkäpä olisi syytä katsoa siihen peiliin hieman kriittisemmin.

[/quote]

Niitä tyylejä kun on monenlaisia ja niin on makujakin. Koeta kestää.

Vierailija
4/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano takaisin että näyttäisit säki paremmalta jos kävisit pari kertaa ottamassa botoxia

Vierailija
5/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:41"]

[/quote]

Itse olen meikannut 14 vuotta itselleni "kissansilmät" joka päivä, ja aion näin tehdä hautaan saakka!

Vierailija
6/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla aika raihnaisen näköinen...?

Vierailija
7/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käsitän että tyylejä on monia. On kuitenkin eri asia meikata hyvin jonkun tityn tyylin mukaan (vaikka nyt gootti) kuin meikata huonosti. Meikin tarkoitus on kai kuitenkin pohjimmiltaan saada kantajansa paremman (kuin huonomman) näköiseksi. 

Vierailija
8/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta jos oikeesti meikkaat kuten Tuksu, niin eikö se ole vain kohteliasta huomauttaa? No joo, meitä mahtuu erilaisia ihmisiä tähän maailmaan, samoin kauneuskäsityksiä. Tuksukin varmasti ajattelee näyttävänsä meikissään kauniilta.

Vierailija
9/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:02"]

Niin mutta jos oikeesti meikkaat kuten Tuksu, niin eikö se ole vain kohteliasta huomauttaa? No joo, meitä mahtuu erilaisia ihmisiä tähän maailmaan, samoin kauneuskäsityksiä. Tuksukin varmasti ajattelee näyttävänsä meikissään kauniilta.

[/quote]

Mitä kohteliasta siinä on huomauttaa? Minusta on aina epäkohteliasta puuttua toisten ulkonäköön pyytämättä.

Vierailija
10/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meikkaava on ruma.

Vierailija
11/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku yli-ikäinen gootti? :D

Vierailija
12/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. mä tiedän kans muutaman, joille tekisi mieli sanoa, että jos meikkaisit toisella lailla, näyttäisit paremmalta.. en vielä kyllä ole sanonut.

Yksi on oma kaverini, joka meikkaa edelleen kuin 15-vuotiaana, vaikka nykyään on 35. Siis silmät on rajattu paksusti ylhäältä ja alhaalta mustalla kajalilla, ei muuta silmämeikkiä, ja sitten huulet rajattu kulmakynällä ja "punattu" vaaleanpunaisella huulipunalla. Tää oli joo muotia sillon josku -96 tai sinnepäin..

Toinen taas on miehen täti, n. 55 v. jolla on aina juhlissa ihan siis kliseisesti sitä kirkkaansinistä helmiäisluomiväriä reilu kerros silmäluomissa levitettynä kulmakarvoihin saakka. Ja törkeesti sinistä ripsaria. Ja jotain fuksianpunaista huulipunaa. Toisaalta ihana :D

Ja kolmas on sellainen kaveri, joka ei vaan kertakaikkiaan osaa meikata. Kulmat on piirretty ihan erilaisiksi, siis terävä kynärajaus ja kulmat ihan eriparia keskenään, toinen kulma on pidempi viiva ja toinen kaarevampi jne. Ja sitten luomiväri on läntätty ilman mitään häivytyksiä epätasaisesti luomille. Mitään pohjustuksia ei tee eli kasvot ovat kirjavanpunaiset. Huulissa jotain kirkasta punaa suttuisesti. Poskissa pellepunat.

Mutta joo, en siis ole kenellekään mitään sanonut, pitäköön sen oman tyylinsä, kuten ap sanoi, näyttävät varmaan omaan silmäänsä hyvältä... eivät kai he muuten jatkaisi tuolla tavoin meikkaamista? ;)

Vierailija
13/13 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:02"]

[/quote]

Minä tykkään kyseisestä tuksumaisesta tyylistä (tai jotain sinne päin ainakin). Monet pitävät sitä halvan näköisenä, mutta minusta se on todella seksikäs meikki. Itse en meikkaa juuri ollenkaan, mutta näin bi-naisena juuri tuon näköisesti meikkaavat naiset kiinnittävät huomioni :)