Mitä te muut teette näin iltaisin kun ei TV:stä kään tuu mitään?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on nukkuma-aika! Jestas sentään.
Ei kaikilla. Toiset elävät toisenlaisissa rytmeissä.
Ei kaikilla ala heti aamusta työt.
20 vuotta työelämässä ja aika monta työpaikkaa nähneenä hyvin monet heti aamusta töihin menevät valvovat pikkutunneille puuhastellen ja nykyään suoratoistopalveluja tuijotellen. Töissä käynnistyvät vasta puolen päivän aikaan, sitten iskeekin jo iltapäiväväsy (koska nukkuneet yöllä muutaman tunnin) ja töiden jälkeen näiden on pakko ottaa parin tunnin tirsat, että jaksavat taas valvoa alkuyön. Ja kukapas näiden kestoväsyneiden työt hoitaa? No ne, jotka saa päänsä tyynyyn ajoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on nukkuma-aika! Jestas sentään.
Ei kaikilla. Toiset elävät toisenlaisissa rytmeissä.
Ei kaikilla ala heti aamusta työt.20 vuotta työelämässä ja aika monta työpaikkaa nähneenä hyvin monet heti aamusta töihin menevät valvovat pikkutunneille puuhastellen ja nykyään suoratoistopalveluja tuijotellen. Töissä käynnistyvät vasta puolen päivän aikaan, sitten iskeekin jo iltapäiväväsy (koska nukkuneet yöllä muutaman tunnin) ja töiden jälkeen näiden on pakko ottaa parin tunnin tirsat, että jaksavat taas valvoa alkuyön. Ja kukapas näiden kestoväsyneiden työt hoitaa? No ne, jotka saa päänsä tyynyyn ajoissa...
Itse puolen yön aikaan nukahdan ja seitsemältä alkaa työt. Ihan hyvin pärjään ja jaksan tehdä työni.
Toisillakin voi alkaa puoliltapäivin työt tai ovat vailla töitä tai tekevät vuorotyötä. Ei ole sitä ainoaa oikeaa rytmiä elää.
En ole yli 5 vuoteen avannut televisiota. En tiedä tylsempää tapaa viettää vapaa-aikaa kuin katsella töllöä.
Katson Areenaa, YouTube, pelaan konsolipelejä tai olen koirien kanssa treenaamassa.
Esim. pelaan Playstationilla tai luen kirjaa. Parempaa ja kehittävämpää kuin passiivinen television katsominen.
Juuri kävin koiran kanssa lenkillä. Tuttua reittiä mentiin ja juma, kun ei valoja yhdellä tiepätkällä ole. Aivan pilkkopimeää on.
Nyt seuraavaksi ihan just meen suihkuun ja sitten syön ja samalla katson elokuvaa dvd:ltä.
En ole ennen nähnyt tätä leffaa ja leffan nimi on Take shelter.
Etsin Tiktokista runkkumatskua ja rasvailen kyrvänvartta.
Mulla on yleensä illalla tunti aikaa telkkarin katselulle, klo 21.30–22.30. Katson jotain sarjaa Netflixistä tai vastaavasta mieheni kanssa. Nyt teen töitä. Oon ollut koko päivän lapsen kanssa lähimmässä isommassa kaupungissa lääkärissä ja ostoksilla, nyt pitää suunnitella huomisen opetus.
Remonttia. Kun ostaa vanhan talon, ei tule tylsää. Sitten jatkamaan...
Palstailen ja eilen aloitin kuntopyörällä ajamisen. Katson samalla elokuvaa joko dvd:ltä tai netflix auki (kun kuntopyöräilen). Pari tuntia on hyvä aika itselleni kuntopyöräillä yhteen putkeen. Eilen kuntopyörän näyttö näytti, että 47km tuli poljettua. Vähän reilut kahdessa tunnissa. Urheilu tekee hyvää.
Meillä on disney+ ja prime video. Sen lisäksi tietokone täynnä pelejä. Kotia siivotaan, luetaan kirjoja, leffoja ja sarjoja on levylläkin, jutellaan perheen kesken, pelataan lautapelejä, katsotaan youtubea. En ymmärrä kenellä voi nykyaikana olla tylsää. Olen ollut korona-aikaa työttömänä, niin ei yhtään tylsää hetkeä, enemmänkin tekemisen valinnan vaikeutta.
Siihen asti roikutaan netissä kunnes telkkarista tulee jotain katsottavaa.
No kyllä mulla tekemistä riittää niin että ei ehdi ollenkaan kaikkea, mitä haluaisi. Kyllä mulle ainakin tv:stäkin tulee vaikka mitä. Eilenkin meni myöhään, kun katsoin ensin ihanan Suomen kaunein koti-joulukodit-ohjelman, ja sen jälkeen kaksi jaksoa Rebecka Martinson-sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on disney+ ja prime video. Sen lisäksi tietokone täynnä pelejä. Kotia siivotaan, luetaan kirjoja, leffoja ja sarjoja on levylläkin, jutellaan perheen kesken, pelataan lautapelejä, katsotaan youtubea. En ymmärrä kenellä voi nykyaikana olla tylsää. Olen ollut korona-aikaa työttömänä, niin ei yhtään tylsää hetkeä, enemmänkin tekemisen valinnan vaikeutta.
Paremmin se aika kuluu, jos on joku jonka kanssa elää. Yksin käy helposti aika tylsäksi.
5x eri suoratoisto, joten aina on jotain katsottavaa töllöstä jos haluaa.
switch anime en oo tv katsonut moneen vuoteen
jos joku sarja kiinnostaa piraatti suvuista katson
Minä vaihdan työni iltavuoroiksi aina talvella, kun inhoan pimeätä. Viihdyn töissä iltaisin, olen aamuntorkku. Kun saan nukkua aamulla pitkään, olen iltavuorossa pirteä. Yksineläjällä ei ole väliä, mitä vuoroja tekee. Hoitajana ei vaihtajista ole puutetta, kun perheelliset haluavat tehdä aamuvuoroja.
Hulavanne
Jooga (youtubesta ilmaiseksi, kuvan voi laittaa tulemaan telkusta)
Palapeli
YouTube -videot
Areena
Siivous
Kaappien järjestely ja tavaroiden myynti
Kavereiden kanssa viestittely
Kirjojen luku
Uusien asioiden opiskelu
Tietokonepelit
Sudoku, Einstein riddle ja pasianssi puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Voisit katsella vaikka vhs -videoita tai kuunnella c-kasetteja.
Mitäs vuotta me elätään?
Voisit katsella vaikka vhs -videoita tai kuunnella c-kasetteja.