Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ettei ole kellekään erityinen

Vierailija
24.11.2021 |

Onko muilla samaa? Haluaisin olla jollekin sellainen erityinen ihminen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla antava pumppausalusta?

Vierailija
2/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mulle erityinen. Ihan tietty erityinen ap, joka aloitit tän ketjun. Mä ajattelen sua iltaisin ja hymyilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot mulle erityinen. Ihan tietty erityinen ap, joka aloitit tän ketjun. Mä ajattelen sua iltaisin ja hymyilen.

Kiitos ❤️ T.AP

Vierailija
4/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle on luonnollista rakastaa ja kaivata tunnetta siitä että on rakastettu. Kyllähän se satuttaa jos ei ole kellekkään tärkeä. Miksi uskot ettet ole kellekään erityinen? Onko asia todella niin vai luuletko vain. Mikäli jälkimmäinen pitää paikkansa, voisitko tehdä mitään asialle?

Vierailija
5/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia joskus kannattaa pitää ne housut jalassa ja yrittää ainakin näytellä vaikeasti tavoiteltavaa. Mieskin haluaa olla ihan yhtälailla erikoinen sille naiselle, ja kovin kokeneelle naiselle näinhän ei asian laita ole. Miesten biologia nyt vain on tällanen. No, oppia ja ikä kaikki.

mies53v

Vierailija
6/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia joskus kannattaa pitää ne housut jalassa ja yrittää ainakin näytellä vaikeasti tavoiteltavaa. Mieskin haluaa olla ihan yhtälailla erikoinen sille naiselle, ja kovin kokeneelle naiselle näinhän ei asian laita ole. Miesten biologia nyt vain on tällanen. No, oppia ja ikä kaikki.

mies53v

Mitä helevettiä sä selität? Ei liity avaukseen millään tavalla, jonnetollo.

Vierailija
7/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samaa, nykyään oon jo aika turta ja luovuttanut asian suhteen.

Vierailija
8/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Mitä helevettiä sä selität? Ei liity avaukseen millään tavalla, jonnetollo.

Tuo mies 53v on outo kaheli, joka kirjoittelee tänne kaikkea outoa ja paskaa.  Täysin munaton mies!

Vierailija
9/10 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydän särkyy kun ajattelen sinua. Minkä ikäinen olet? Ja onko sinulla ystäviä..?

Tämä voi olla sinusta hölmö neuvo, mutta koirakin voisi tuoda lohtua. Minusta sinä kirjoitit niin kauniisti, että uskon aidosti että voit olla hyvinkin jonkun oikein erityinen ihminen. Haasteena on, että miten saisit viestin sen oikean ihmisen korviin.

Vierailija
10/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi