Muita jotka poistuvat samasta tilasta jos vastapuoli selaa puhelintaan?
Hmm..joo hmm..ok on usein vastaus näiltä puhelimiin liimautuneilta enkä jaksa kommunikoida sellaisen kanssa jos tapaamme kasvokkain.
Kommentit (9)
En jaksa puhua mitään toiselle jos hän räplää kännykkäänsä. Jään odottamaan, laittaako pois.
Mikä helvetin vastapuoli? Onko teidän elämä ja ihmissuhteet ainaista taistelua? Minä en jää samaan huoneeseen sellaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vastapuoli? Onko teidän elämä ja ihmissuhteet ainaista taistelua? Minä en jää samaan huoneeseen sellaisten kanssa.
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Vastapuolella tarkoitetaan toista ihmistä, jota olet tapaamassa. En ala kilpailemaan puhelimen kanssa, jos tapaan toisen kasvokkain.
Kyllä, en mäkään levitä sanomalehteä levälleen ja ala lukemaan kesken juttelun, aivan karsea tapa puhelimen läpräys.
Vierailija kirjoitti:
Joo todella epäkohteliasta lääppiä puhelinta. Sama kun kesken keskustelun joku aina kaivaa puhelimen esille kun pitää tarkistaa jotain josta on juuri puhetta.
Se on kelvollinen syy räplätä puhelinta, koska se liittyy nimenomaan siihen keskusteluun. Miksi miettiä pitkään jotain asiaa, kun sen voi tarkistaa nopeasti netistä? Sen sijaan, jos kesken kaiken siirtyy lukemaan ja kommentoimaan Vauva-palstalle...
Tiettyjä tuttavia tavatessa minulla on ollut aina kirja mukana. Jos toinen alkaa räplätä puhelintaan, otan kirjan esille, luen, käyn esim ravintolassa itse tekemässä tilauksen jostain drinkistä, tulen takaisin pöytään, jatkan lukemista ja sen drinkin juomista. Kyllä vastapuoli on joka hiton kerta oppinut, että minua ei lähdetä tapaamaan jos on puhelin mielessä!
En koskaan kattelisi puhelinta jos sovitusti tapaan jonkun tutun. Mutta työpaikan taukotilassa kattelen puhelinta, se on samalla viesti työkavereille, että jättäkää mut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Vastapuolella tarkoitetaan toista ihmistä, jota olet tapaamassa. En ala kilpailemaan puhelimen kanssa, jos tapaan toisen kasvokkain.
jonain uhkina tai haasteina näet kuitenkin kaikki ihmiset, joiden kanssa joudut tekemisiin
Joo todella epäkohteliasta lääppiä puhelinta. Sama kun kesken keskustelun joku aina kaivaa puhelimen esille kun pitää tarkistaa jotain josta on juuri puhetta.