Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku ostaa Valion rasvatonta raejuustoa?

Vierailija
18.02.2015 |

ostin jossain mielenhäiriössä ja ei voi sanoa, kuin että se taisi olla valkaistua sinitarraa. Siis kenelle tämä tuote on tehty? Täysin mauton ja kumimainen koostumus. Ja miksi vielä rasvaton? Olen ehkä liian kauan syönyt Lidlin cittage cheeseä, joka maistuu juustolta. Valion tavallinenkin raejuusto on räysin mauronta, mistäköhän johtuu? Mitä mieltä muut? Saihan sen syötyä kun laittoi oliiviöljyä ja balsamicoa päälle, mutta miksi tehdä väkisin toinen maku?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:57"]

On naurettavaa että ihmiset ryntää Lildliin ostamaan ulkomaalaista ja sitte ihmetellään ku Suomesta lähtee yritykset ja työpaikat

[/quote]

On naurettavaa että Valion raejuusto maksaa 2x sen mitä Lidlin raejuusto.

[/quote]

Valita kauppiaalle.

Vierailija
22/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion kaikki juustot ovat mauttomampia kuin esim. Lidlin tai Arlan vastaavat. Ostan punaista Emmenthalia arkijuustoksi ja joudun sitä hankkimaan muualta kuin lähi K-kaupasta, joka näyttää suosivan Valiota muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:47"]

On naurettavaa että ihmiset ryntää Lildliin ostamaan ulkomaalaista ja sitte ihmetellään ku Suomesta lähtee yritykset ja työpaikat

[/quote]

[/quote]

Valita kauppiaalle.

[/quote]

Ei mulla ole mitään valittamista. Ostan Lidlistä, koiralle tosiaan, se ei välitä vaikka onkin halpamerkkiä.

Mutta toi nyt oli kommentti siihen että ihmetellään miksi ihmiset ostaa Lidlistä - joidenkin kuitenkin täytyy vertailla hintoja. Ja itse ostan sieltä niitä tuotteita mitkä on hyviä ja edullisia, ja mitä ei välttämättä muualta saa.

Vierailija
24/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa Valion rasvatonta raejuustoa?

No siksi kun se reppana pakotetaan aseella uhaten ostaa sitä. Pakkohan Valion rasvattoman raejuuston on pahaa olla kun joku av:n random-kirjoittaja kerran sitä mieltä on.

Vierailija
25/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:47"]

[/quote]

[/quote]

Valita kauppiaalle.

[/quote]

Ei mulla ole mitään valittamista. Ostan Lidlistä, koiralle tosiaan, se ei välitä vaikka onkin halpamerkkiä.

Mutta toi nyt oli kommentti siihen että ihmetellään miksi ihmiset ostaa Lidlistä - joidenkin kuitenkin täytyy vertailla hintoja. Ja itse ostan sieltä niitä tuotteita mitkä on hyviä ja edullisia, ja mitä ei välttämättä muualta saa.

[/quote]

Jokos sieltä teidän jumaloimasta Lidlistä saa raejuustoa ja rahkaa vähälaktoosisena versiona samaan hintaan kuin Prismasta ja yhtä isoissa purkeissa? Minua Lidlissä ärsyttää vain se, ettei sieltä saa kaikkea sitä, mitä normaalisti syön tai käytän joka päivä/viikko, eika minulla ole aikaa ja mielenkiintoa käydä tekemässä ostoksia useammasta kaupasta. 

Vierailija
26/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran maistanut ja syömättä jäi. Toisaalta, kun ekaa kertaa join rasvatonta maitoa en siitäkään pitänyt, joten josko olisinkin sitten tottunut siihen, jos olisin pakottanut itseni sitä syömään. Mut siitä tavallisesta Valion raejuustosta tykkään kyllä, lähes päivittäin tulee syötyä.

Vierailija
27/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin syön! Laitan raejuustoa aamupuuron sekaan, jotta saan proteiinia heti aamusella. (siis puuro, raejuusto ja marjat sekaisin - mössöä, mutta aamulla puoliunessa menee mikä vaan....)

Vierailija
28/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei maistu miltään, koska ei ole rasvaa. Sama koskee suomalaista rahkaa, hirveää kitkerää moskaa, ja useimmat jugurtit happaman-makeita litkuja. Meillä onneksi elintarvikkeet maistuvat siltä miltä niiden pitääkin maistua.

Terkut Keski-Euroopasta

Vierailija
29/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:43"]Ja mä liputan Keson raejuustoa. Näin ne maut on erilaisia
[/quote]

Keso <3

Vierailija
30/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu tämä raejuustojen maku.Esikoinen on hyvin tarkka siitä, minkä merkkinen raejuusto kelpaa. Arlan Keso on kuulemma ihan kauheata ja itselleni on aivan sama onko X-traa, Arlaa, Lidliä, kevyttä tai tavallista Valiota. Useimmiten, kun sotken niitä jonkun sekaan, enkä erikseen lusikoi purkista suuhun.Enkä varsinkaan jaksa taistella makuasioista:)

Vierailija
31/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön Valion raejuustoa välillä suoraan purkista, kun on niin herkkua. Tosin Valiollakin täytyy olla tietty purkki, ei väliä onko rasvaton vai rasvallinen. En voi sietää niitä mössöraejuustoja, vaan ostan sitä missä on selkeät rakeet. Parhainta sellaisenaan, keittojen päälle tai ruoan kanssa. Ah.

Vierailija
32/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:48"]Se on vaan semmonen asia että esim. mulle ei tule nälkä enkä niinkään syö koska jokin on "hyvää" , vaan koska ruoka on polttoainetta. Jossain vaiheessa kun tunnet huimausta noustessasi ylös, ja muistat et pitäs näköjään syödä jotakin.
Silloin syön sen raejuuston. Kun ei tee oikiastaan mittään mieli mut pakko jotakin laittaa suuhun :)
[/quote]
Voi kuinka surkeeta.

Vierailija
33/33 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini on Valion pehmeä raejuusto. Hinnasta en tiedä, kun en joudu normaalituloisena vertailemaan tuollaisia pikkuasioita arjessani. Pyrin kyllä suosimaan kotimaista kaikissa ostoissani, en ainoastaan elintarvikkeissa.