Miksi joku ostaa Valion rasvatonta raejuustoa?
ostin jossain mielenhäiriössä ja ei voi sanoa, kuin että se taisi olla valkaistua sinitarraa. Siis kenelle tämä tuote on tehty? Täysin mauton ja kumimainen koostumus. Ja miksi vielä rasvaton? Olen ehkä liian kauan syönyt Lidlin cittage cheeseä, joka maistuu juustolta. Valion tavallinenkin raejuusto on räysin mauronta, mistäköhän johtuu? Mitä mieltä muut? Saihan sen syötyä kun laittoi oliiviöljyä ja balsamicoa päälle, mutta miksi tehdä väkisin toinen maku?
Kommentit (33)
Miksi jotkut syö oliiveja? En voi ymmärtää kun itsellä nousee lähes oksennus suuhun siitä mausta.
Vinkvink.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:28"]
Miksi jotkut syö oliiveja? En voi ymmärtää kun itsellä nousee lähes oksennus suuhun siitä mausta. Vinkvink.
[/quote]
entä kun tuote ei maistu miltään?
Hyi vittu ap miten voit syödä balsamicoa raejuuston kanssa?? Cottage cheese on sellaista mössöä, kun taas raejuustossa on kunnon rakeet. Kumpi sitten on parempaa, on makuasia.
Meillä koira syö raejuusta, ainoana tässä perheessä. Sekin tosin Lidlin rasvatonta (ai lightko se on) yleensä.
Just söin rasiallisen hyvällä ruokahalulla :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:28"]
Miksi jotkut syö oliiveja? En voi ymmärtää kun itsellä nousee lähes oksennus suuhun siitä mausta. Vinkvink.
[/quote]
entä kun tuote ei maistu miltään?
[/quote]
Joutuu nämä tulisemman ruoan syöjät sitten jättämään suurimman osan ruokatuotteista ostamatta kun ei maistu miltään. Aika pieni olisi heidän valinnanvaransa. Katsos ap, jos sinulla on joku ruoka mikä ei mielestäsi maistu millekkään, siksi on kehitetty mausteet. Itse pidän rasvattomasta raejuustosta kovasti, syön sitä paljaaltaan tai puuroon sekoitettuna. Jos olet tupakoitsija, voi maun laimentumisen syynä olla makuaistiesi heikentyminen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:28"] Miksi jotkut syö oliiveja? En voi ymmärtää kun itsellä nousee lähes oksennus suuhun siitä mausta. Vinkvink. [/quote] entä kun tuote ei maistu miltään? [/quote] Joutuu nämä tulisemman ruoan syöjät sitten jättämään suurimman osan ruokatuotteista ostamatta kun ei maistu miltään. Aika pieni olisi heidän valinnanvaransa. Katsos ap, jos sinulla on joku ruoka mikä ei mielestäsi maistu millekkään, siksi on kehitetty mausteet. Itse pidän rasvattomasta raejuustosta kovasti, syön sitä paljaaltaan tai puuroon sekoitettuna. Jos olet tupakoitsija, voi maun laimentumisen syynä olla makuaistiesi heikentyminen.
[/quote]
en syö chiliä ehkä tupakoi. Se vaan ei maistu miltään.
Ja mä liputan Keson raejuustoa. Näin ne maut on erilaisia
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:28"] Miksi jotkut syö oliiveja? En voi ymmärtää kun itsellä nousee lähes oksennus suuhun siitä mausta. Vinkvink. [/quote] entä kun tuote ei maistu miltään? [/quote] Joutuu nämä tulisemman ruoan syöjät sitten jättämään suurimman osan ruokatuotteista ostamatta kun ei maistu miltään. Aika pieni olisi heidän valinnanvaransa. Katsos ap, jos sinulla on joku ruoka mikä ei mielestäsi maistu millekkään, siksi on kehitetty mausteet. Itse pidän rasvattomasta raejuustosta kovasti, syön sitä paljaaltaan tai puuroon sekoitettuna. Jos olet tupakoitsija, voi maun laimentumisen syynä olla makuaistiesi heikentyminen.
[/quote]
en syö chiliä ehkä tupakoi. Se vaan ei maistu miltään.
[/quote]
No eipä me voida mitään sun makuaistilles. Se nyt on mikä on, osta sitä lidlin raejuustoa sit vastaisuudessakin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:43"]
Ja mä liputan Keson raejuustoa. Näin ne maut on erilaisia
[/quote]
se onkin ihan ok tuote
Se on vaan semmonen asia että esim. mulle ei tule nälkä enkä niinkään syö koska jokin on "hyvää" , vaan koska ruoka on polttoainetta. Jossain vaiheessa kun tunnet huimausta noustessasi ylös, ja muistat et pitäs näköjään syödä jotakin.
Silloin syön sen raejuuston. Kun ei tee oikiastaan mittään mieli mut pakko jotakin laittaa suuhun :)
Mä just tykkään siitä koostumuksesta, kun ei ole mössöä. Mutta en kyllä paljaaltaan tai balsamicon kanssa syö, vaan puuron ja marjojen.
Mutta eikö normi raejuustossa ole rasvaa 2% ja rasvattomassa 0,2%?
Eli kuka tarvitsee tätä eroa, joka on next to nothing?
Voi hyvänen aika, hankkikaa elämä. Ei minulla muuta. Ja avasin kirjoittaakseni tämän. Enkä palaa katdomaan idioottimaisia kommenttejanne.
On naurettavaa että ihmiset ryntää Lildliin ostamaan ulkomaalaista ja sitte ihmetellään ku Suomesta lähtee yritykset ja työpaikat
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:57"]
On naurettavaa että ihmiset ryntää Lildliin ostamaan ulkomaalaista ja sitte ihmetellään ku Suomesta lähtee yritykset ja työpaikat
[/quote]
On naurettavaa että Valion raejuusto maksaa 2x sen mitä Lidlin raejuusto.
Kaikki rasvattpmat raejuustot, hyi! Ihan kumilta maistuu ja nitisee vielä hampaissakin!
Meillä käytetään arlan luomuraejuustoa, jonka rasvapitoisuus on korkeampi koska se on tehty täysmaidosta. Ja se on vaan todella hyvää, pehmeää ja ihanan täyteläistä, en siis minäkään enää palaa Valion narskujuustoon.
Cottage cheeseä tarkoitit? Se onkin aivan loistava tuote. Täysin samaa mieltä.