Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hampaaseen sattuu sitä pestessä mutta ei muulloin?

Vierailija
24.11.2021 |

Takana oleva ylähammas oikealla särkee aina kun pesen sen sähköhammasharjallani mutta ei muulloin esim kylmää tai kuumaa ruokaa tai juomaa nauttiessani tai muulloinkaan. Tarvitseeko tän takia mennä johonkin tutkittavaksi kun ei kyl yhtään huvittaisi? Kyseessä kuitenkin viisaudenhammas niin eivät varmaan vaivaudu sielä hampulääkärissä mitään sen hyväksi tekemään koska kyseessä kuitenkin hammas jotka usein irroitetaan heti niiden tultua🤔 mä oon luvannut itselleni jo silloin kun suusta kiskottiin kii juuttuneita maitohampaita kun olin 14 että enää multa ei revitä yhtään hammasta ja siinä päätöksessä aion pysyä eli se ei oo vaihtoehto varsinkin kun tää ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaiden ongelmana on niiden ahdas sijainti ja tämän takia hankala puhdistettavuus, josta taas seuraa reikiintymistä.

Kuulostaa siltä, että hampaassa voi olla reikä.

Vierailija
2/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se siinä tapauksessa aiheuttaisi kipua koko ajan tai ainakin kylmää juomaa juodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata mennä poistatuttamaan sitä viisuria, anna vaan mädätä suuhun.

Vierailija
4/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ien vetäytynyt? Jurnutat sitten hermoon.

Vierailija
5/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se siinä tapauksessa aiheuttaisi kipua koko ajan tai ainakin kylmää juomaa juodessa?

Kannattaa käydä tarkistuttamassa. Jos siellä on reikä, jota ei hoideta, päädyt lopulta juurihoitoon tai suoraan hampaanpoistoon.

6/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä tarkistuttamassa. Jos siellä on reikä, jota ei hoideta, päädyt lopulta juurihoitoon tai suoraan hampaanpoistoon.

Itsellänikin oli kipua vain pestessä ei muuten. Tarkastukseen mennessäni mainitsin asiasta. Hammasta koputeltiin ja se tuntui minusta oudolta, ei sattunut, mutta ihan kuin jotain kuminaa olisi kuulunut pään sisältä. Hampaan kuvaus ja juurihoito edessä.

Vierailija
7/7 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikromurtumia joihin tahna iskee. Osta vihlovien hampaiden tahnaa.