Tapaatko vinoilla alemman tason miehille?
Esimerkiksi tekemällä heistä seksistisiä kommentteja?
Kommentit (19)
En vinoile kenellekään, miksi vinoilisin? Mitä saisin siitä? Mitä sellainen hyödyttäisi minua?
Ainakin yliopistolla vinoiltiin miehille, joita pidettiin neitsyinä.
En vinoile lähtökohtaisesti kenellekään. Inhoni ansaitsee vain minua asiattomasti ja inhottavasti kohtelevat ihmiset, asemista ja sukupuolista viis.
En. Sen verran on itsetuntoa ja itseluottamusta, että ei ole vinoiluun tarvetta. Niinhän se on, että kovin vinoilija seisoo toiseksi alimmalla portaalla ja vinoilee sille, joka seisoo ensimmäisellä. Ylöspäin hän sen sijaan kyräilee ja mulkoilee, kun ei muuta uskalla.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Niin, nuorna vitsa väännettävä, ettei enää aikuisena tarvitse.
TKK:lla vinoiltiin (omien sanojensa mukaan) jakopenaisille miehille. Arvailtiin heidän penistensä kuluneisuutta, harsuuntuneisuutta ja tautien lukumäärää. Olivat aidosti kauhistuneita kun heidän leveilyihinsä suhtauduttiin näin. Neitsyet (tai sellaiset jotka osasivat pitää leipäläpensä kiinni) jätettiin rauhaan.
Mitä ihmettä. Joo tietenkin, ehdottomasti kierrän kiusaamassa kirjaston yksinäisiä ja kehitysvammaisia, niitäkö tarkoitat "alemman tason miehillä?" Haloo. Missä maailmassa oikein elät.
Vai tarkoitatko, että vinoilenko rumille miehille. No en todellakaan. Jos joku tekee sellaista, on kyllä niin moukka että on itse ihan varmasti sillä "alimmalla tasolla"
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Missähän yliopistolla näin? Veikkaan Helsingin yliopistoa
Alemman tason mies on älytön määre. Sori vaan.
Mistä tietää, millä "tasolla" mies on? Näkeekö sen jostain vai pitääkö kysyä? Tietääkö mies itse millä tasolla on? Määrittääkö tason ikä, pituus, paino, opiskelupaikka, palkka, asuinkunta, pierujen haju vai mikä?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:08"]Mistä tietää, millä "tasolla" mies on? Näkeekö sen jostain vai pitääkö kysyä? Tietääkö mies itse millä tasolla on? Määrittääkö tason ikä, pituus, paino, opiskelupaikka, palkka, asuinkunta, pierujen haju vai mikä?
[/quote]
Tiettyyn pieruhaju leveliin pyrin minäkin :D
Kyllähän monesta naisesta paistaa halveksunta, kun kehtaan olla olemassa tai joskus jopa aukaisen suuni. Mitään suoranaista kettuilua kokee harvemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:30"]Kyllähän monesta naisesta paistaa halveksunta, kun kehtaan olla olemassa tai joskus jopa aukaisen suuni. Mitään suoranaista kettuilua kokee harvemmin.
[/quote]
Kuulostaa siltä, että sinulla on todella alhainen itsetunto. Jotkut ihmiset nyt vain ovat luonnostaan nyrpeitä vittupäitä, ei se välttämättä johdu sinusta. Toki jos et esimerkiksi peseydy niin sitten se voi johtua sinusta.
Kyllä kaikki miehet ovat naisia alemmalla tasolla.
En harrasta vinoilua kenellekään. Millainen on "alemman tason" mies? Jotenkin alhainen käytökseltään vai ihanko vaan esim. alemmalla älyllisellä tasolla? Vai onko hänen verenpaineensa alemmalla tasolla? Vai ovatko hänen urheilusuorituksensa alemmalla tasolla? Mitä ihmettä..
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:08"]
Mistä tietää, millä "tasolla" mies on? Näkeekö sen jostain vai pitääkö kysyä? Tietääkö mies itse millä tasolla on? Määrittääkö tason ikä, pituus, paino, opiskelupaikka, palkka, asuinkunta, pierujen haju vai mikä?
[/quote]
Kai se on sen oloinen mies, ettei se ole koskaan saanut p***ua, eikä ihan tuosta vaan saakaan. Mitä S24 palstalta olen käsittänyt.
Miksi pillun saaminen on ihmisarvon mitta?
Kelpaavuus/kelpaamattomuus...tarpeellisuus/tarpeettomuus...nykyajan vitsikkäimmät keskustelunaiheet.
Häh?
Mikä on alemman tason mies? Siis jossain HayDayssa tms. pelissä? Vai alakerran mies vai mikä?
Siis jotain kommentteja tyyliin "pippelit poikki, sanoi mummo lumessa" vai?
Vastaus: no en todellakaan.